Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در همایش ملی طرح ۳۱۳ استان گلستان افزود: زنان تحت پوشش کمیته امداد که اغلب به دلایلی از جمله فوت، زندانی و از کارافتادگی همسرانشان سرپرست خانوار هستند با طرح ملی ۳۱۳ به زندگی با آرامش نسبی خواهند رسید

وی بیان کرد: نتیجه اجرای طرح ۳۱۳ در بازه زمانی پنج ساله مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رییس کمیته امداد کشور در امور روحانیون هم در این همایش اظهار داشت: طرح ۳۱۳ با تعامل و هم افزایی سه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه های علمیه در حال برگزاری است.

درحجت الاسلام حسن هرمز افزود: در این طرح روحانیون مستقر در روستاها به اتفاق همسران خود از خانواده های کمیته امداد سرکشی های چهره به چهره کرده و در این دیدارها به دنبال پیگیری، رفع و حل مسائل معیشتی، حمایتی و فرهنگی این خانواده ها هستند.

وی افزود: در این طرح از طریق جذب منابع خیرین امدادی و غیرامدادی به دنبال این هستند که پنج مساله فرهنگی این خانواده ها را حل کنند و ۶ نیاز معیشتی و حمایتی این خانواده ها با محوریت روحانیون و همسرانشان گره گشایی شود.

وی بیان کرد: این طرح از سال گذشته به صورت آزمایشی در برخی از استان ها شروع شد و بعد از آن موفقیت هایی که به وجود آمد و اقدامات موثری که توسط روحانیون صورت گرفت تصمیم گرفته شد در کل کشور اجرا شود.

حجت الاسلام هرمز گفت: سال گدشته این طرح در ۶۰۰ روستا برگزار شد که امسال این تعداد به ۲ هزار روستا افزایش یافت.

برچسب‌ها گرگان کمیته امداد امام خمینی گلستان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان کمیته امداد امام خمینی گلستان گرگان کمیته امداد امام خمینی گلستان سازمان تبلیغات اسلامی کمیته امداد خانواده ها طرح ۳۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار