Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:41:21 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۶۷۲

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ تیرماه

در این بسته خبری از فروش ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تا حکایت ۶۸۱ نفر در سازمان عمران ساری و درآمد صفر شهرداری فیروزه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

‌درآمد محلی شهرداری فیروزه صفر است

هادی درودی، شهردار فیروزه در خراسان رضوی گفت: درآمد محلی شهرداری فیروزه، صفر است و در این شهر ساخت و سازها بدون پروانه ساخت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال دنباله‌دار نیروهای مازاد شهرداری ساری

شهردار ساری می‌گوید: ۶۸۱ نیروی کار در سازمان عمران شهرداری مرکز استان طی سال‌های اخیر بدون مجوزهای قانونی جذب شده‌اند و کماکان با مجوز موقت با این مجموعه طرف قرارداد هستند. این اظهارنظر یعنی سریال دنباله‌دار معضل نیروهای مازاد شهرداری ساری قرار نیست به این زودی‌ها حل شود.

زنده‌گیری ۳۲۰ قلاده سگ بی‌صاحب در اهر

محمدباقر خانی، شهردار اهر با انتقاد از رهاسازی سگ‌های بی صاحب شهرهای همجوار از زنده گیری ۳۲۰ قلاده سگ ولگرد در این شهر خبر داد.

۱۵۰ هزار مترمربع از معابر ملایر آسفالت می‌شود

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لکه‌گیری و روکش آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر ملایر امسال انجام می‌شود.

فروش ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان

شاهین کلانتری، شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد.

۲۳۰ میلیارد تومان از پرونده زمین‌خواری اراضی آذرشهر به بیت‌المال بازگردانده شد

میثم چو خاچی زاده مقدم، شهردار آذرشهر از خلع ید صدها هکتار از اراضی شهرک تیکان لو این شهر و بازگشت ۲۳۰ میلیارد تومان به نفع مردم خبر داد.

تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد از تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم در این شهر خبر داد.

کد خبر 588172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عصرانه خبری شهرهای ایران آسفالت معابر مصدوم تصادفات رانندگی درآمد جمع آوری سگهای بلاصاحب زمین خواری شهرهاي ايران شهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری شهرداری ها پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی دولت و مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ استاندار لرستان گفت:شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، افزود: همه ی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند.گفت:در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.
استاندار لرستان همچنین در خصوص نقش شهرداری ها در گردش اقتصادی داخل استان افزود: با توجه به ازدیاد  طرح های خرد در شهرداری ها برای گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.
شفقت با اشاره به حادثه خیز بودن استان در  بحران سیل گفت: آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق سرچشمه ی ایجاد سیل باید توسط دستگاه های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم آباد و پلدختر که رودخانه ها از میان شهر عبور می کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.
استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی برای تدوین قوانین محرومیت زدایی در این شهرها افزود:نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون های لازم قوانینی را برای ایجاد زیرساخت ها و محرومیت زدایی از این شهرها تدوین کنند.




دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد