Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:21:30 GMT

ایستگاه آتش‌نشانی گلشهر کاظمیه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۷۶۱

ایستگاه آتش‌نشانی گلشهر کاظمیه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی درباره آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت شهروندان شاهد جدیت در عملکرد شورا و شهرداری بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت در حوزه شهرداری وجود داشت که خوشبختانه توسط شهردار وقت شناسایی شده است، اضافه کرد: امروز مدیریت مطلوب و علاقمندی به خدمت را از سوی شهردار و پرسنل خدوم شهرداری شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادلو از افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی گلشهر کاظمیه در هفته آینده خبر داد و افزود: مرکز معاینه فنی، تقاطع فخری‌زاده و پارک رز در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره تهیه کارت شهروندی و کسری این کارت‌ها گفت: در حال حاضر این امر محقق نشده است و تخلفاتی توسط رانندگان به دلیل نبود کارت شهروندی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: با بازگشایی مدارس نیاز به کارت شهروندی بسیار ضروری است و در نظر است تا کارت شهروندی برای دانش آموزان در مناطق محروم تهیه شود.

گفتنی است، امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان افتتاح طرح‌های عمرانی، خرید و نصب ۵۲ دوربین مدار بسته در محور پادگان و لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری برای تصویب کمیسیون فرهنگی مطرح شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر زنجان منصور مرادلو دوربین پادگان آتش نشانی شورای اسلامی شهر زنجان کارت شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد

علی قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ملی شوراها با اشاره به اینکه شورای شهر بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و … و نیز تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه‌های حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر است تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج عنوان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، مطرح کرد: امید است با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

کد خبر 6090333

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد