Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:08:41 GMT

۲ مجموعه ورزشی و تفریحی در کرج گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۸۷۳

۲ مجموعه ورزشی و تفریحی در کرج گشایش یافت

به گزارش ایرنا، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج در آیین گشایش این پروژه ها گفت : یکی از این مجموعه ها دارای سه قطعه زمین والیبال، سه قطعه زمین فوتبال، یک قطعه زمین بدمینتون و یک پارکینگ عمومی به گنجایش ۱۱۰ دستگاه خودرو است که برای ساخت آن ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مجموعه پارک و فضای بازی کودکان واقع در خیابان ماندانا منطقه اسلام آباد کرج دیگر پروژه ای بود که با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال  احداث شده است.

غفاری افزود: این مجموعه دارای ۱۵۰ متر مربع فضای بازی و یک هزار و ۴۰۰ متر مربع کف پوش است که به امکانات مختلفی برای بازی کودکان مجهز شده است.

سرپرست شهرداری کرج گفت :  امروز توجه به مطالبات شهروندان در بحث رفاه اجتماعی و فرهنگی مهمترین  مقوله ای است که مدیریت شهری کرج آن را دنبال می کند.

وی اظهار داشت :  توسعه فقط مختخص فعالیت های عمرانی نیست بلکه نیازهای فرهنگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد؛ توجه به به معضلات ترافیکی و حل آنها  ز مهمترین مطالبات مردمی است؛  امروز نگاه شورای شهر کرج به این مسایل و دیگر نیازهای شهر معطوف شده است .

وی تاکید کرد که باید به نیازهای اساسی مردم توجه کرد و در کنار طرح های عمرانی به در خواست های شهروندان پاسخ داده شود؛  استراتژی شهرداری توجه به نیازهای اصلی شهر است .

غفاری با اشاره به افتتاح این ۲ مجموعه ورزشی و تفریحی گفت : امروز کودکان منطقه محروم اسلام آباد کرج به استقبال امکانات جدید آمدند و این استقبال نشان داد که باید به نیازهای روحی و روانی  و نشاط شهروندان به ویژه  نوجوانان و جوانان باید اهتمام داشت .

سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: بر همین اساس همزمان با دهه ولایت و امامت ۴۰ جشن شادی در مناطق دهگانه کرج با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی  و  ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به اجرا درآمده تا ضمن تشریح ابعاد واقعه عظیم غدیر فضای با نشاط برای مردم و جوانان فراهم شود.

علیرضا سعیدی عضو شورای شهر کرج  در این آیین با بیان اینکه  شورای ششم شهر کرج به دنبال رفع محرومیت زدایی در این کلانشهر است ؛ گفت : امروز معتمدین منطقه اسلام آباد کرج پیگیر مشکلات این منطقه هستند.

وی ادامه داد: امروز در برهه ای از زمان  هستیم که کار مدیریت شهری فقط کار عمرانی نیست بلکه مسائل اجتماعی و فرهنگی  مورد  نظر قرار گرفته است.

سعیدی  افزود: آسایش و آرامش مهم است ؛  کرج ۶ برابر استاندارد موجود کاربری تجاری دارد اما  در حوزه فرهنگی منفی ۶ است یعنی کاربری های فرهنگی آن اندک می باشد و باید فضای آرام بخش برای نیازهای روحی و روانی مردم اختصاص یابد.

وی با اشاره به عظمت واقعه غدیر خم و  دهه ولایت و امامت گفت : در عید سعید غدیر خم باید تمام امکانات برای ترویج فرهنگ علوی به کار گرفته شود چرا که بزرگترین مرجع و پایه تفکر تشیع غدیر است . و باید با شکوه برگزار شود.

منطقه محروم اسلام آباد بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری کرج کرج والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری کرج کرج فوتبال شهرداری کرج کرج والیبال شهرداری کرج اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد