Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:14:12 GMT

سفر رئیس جمهور برای استان کرمانشاه گره‌گشا است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۸۷۵

سفر رئیس جمهور برای استان کرمانشاه گره‌گشا است

ایسنا/کرمانشاه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور گفت: سفر رئیس جمهور برای حل مشکلات استان کرمانشاه گره گشا است.

عزت الله ضرغامی امروز( ۲۳ تیر) در شورای اداری شهرستان کنگاور، اظهار کرد: مشکلات شهرستان به تفکیک وظایف وزارتخانه‌ها احصا و پی‌گیری می‌شود.

وی گفت: استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند که امیدواریم سفر رئیس جمهور برای استان گره گشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضرغامی تاکید کرد: دولت همه توان خود را بکار می‌گیرد تا قدم‌های موثری برای خدمت به مردم استان کرمانشاه بردارد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خاتمه گفت: به سهم خود و در حوزه اختیارات وزارتخانه همه تلاش خود را برای بهبود شرایط مردم به کار می‌گیریم.

در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه برگزار شد، فرماندار شهرستان، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان گزارشی از مشکلات و درخواست‌های مردم را مطرح کردند.

تزریق اعتبار برای تکمیل سد کبوتر لانه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل راه مواصلاتی کنگاور به نهاوند و تویسرکان، پروژه آبرسانی به شهر کنگاور و ضرورت نوسازی شبکه فاضلاب، تعیین تکلیفبیش از ۶۰ درصد اراضی شهر کنگاور که قول نامه‌ای هستند، تامین اعتبار پروژه‌های پایین دستی پتروشیمی کنگاور، اصلاح معابر شهر، ضرورت تشکیل بخش گودین، مشکلات بیمارستان شهر، ساماندهی امام زاده داخل معبد آناهیتا و بازگرداندن سیلوی فروخته شده شهرستان بخشی از مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ضرغامي سفر رییس جمهور كرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

به گزارش ایران جیب، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است