Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا «علی حقیقی» روز پنجشنبه در بازدید از تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال بانوان همدان اظهار داشت: توجه جدی به رشد و پیشرفت ورزش در حوزه بانوان داریم و از قهرمانان و تیم‌هایی که بتوانند در مسیر درخشش میادین ملی و بین المللی قرار بگیرند، حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: امروزه شاهد رشد و اعتلای ورزش بانوان همدان در اکثر رشته‌های ورزشی هستیم و آینده درخشانی را برای این قشر ترسیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با تمجید از فعالیت گروهی بانوان در تیم‌های ورزشی نظیر فوتبال گفت: در رشته‌های توپی نظیر فوتبال و هندبال شاهد نتایج مطلوبی در حوزه بانوان بوده‌ایم و انتظار ما تداوم این مسیر موفق است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید ورزش و جوانان استان نگاه خاص و حمایتی به حوزه بانوان و جوانان خواهد داشت، گفت: باید با برنامه ریزی هدفمند به دنبال فتح قله‌های افتخار باشیم.

رییس هیات فوتبال همدان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تیم بانوان استان در مسابقات لیگ ۲ کشور گفت: دختران مستعد همدان در دور مقدماتی لیگ دسته ۲ کشور خوش درخشیدند و با اقتدار صعود کردند.

«عباس صوفی» افزود: به دنبال میزبانی دور نهایی مسابقات لیگ ۲ بانوان هستیم تا از امتیاز میزبانی برای صعود برخوردار باشیم.

وی اضافه کرد: در ماه‌های آینده قرار است از برترین‌های فوتبال استان همدان در حوزه‌های مختلف تجلیل داشته باشیم و به طور قطع از بانوان فوتبالیست نیز در این مراسم قدردانی خواهیم کرد.

تیم بانوان هیات فوتبال همدان، در این رقابت‌ها با کسب سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز به‌عنوان تیم نخست به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد.  

رقابت‌های فوتبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در لیگ دسته دوم با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی تبریز برگزار شد.

مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم از اول مرداد تا ۱۳ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال همدان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان بانوان فوتبال همدان بانوان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی