Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@21:12:06 GMT

چالش یک بازیگر با ۲۰ سال جوان‌ تر شدن

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۹۹۷

چالش یک بازیگر با ۲۰ سال جوان‌ تر شدن

سریال‌های بلند ظرفیت بیشتری برای موفقیت دارند مزایا و معایب پخش شبانه سریال‌های تلویزیون چگونگی شکل‌گیری شخصیت نسرین نقاط جذاب سریال «برف بی صدا می‌بارد» چالش با ۲۰ سال جوان‌تر شدن چالش‌هایی از جنس ترس گارد با «برف بی صدا می‌بارد» صداوسیما قدرت ریسک‌پذیری را بالا ببرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شیرازی درباره‌ی دشواری‌های ضبط این سریال ۱۰۰ قسمتی در دوران کرونا به ایسنا گفت: همه چیز در ترسناک‌ترین شکل ممکن پیش می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شاید بتوانم بگویم ترسناک‌ترین شکل ممکن در جهان؛ به‌خصوص آن اوایل که هر روز اطلاعات تازه‌ای درباره این بیماری می‌آمد و ما نمی‌دانستیم دقیقاً باید چه برخوردی با آن کنیم و در تمام این مدت هم در معرض آن بودیم. خصوصا بازیگر‌ها که بعد از گریم نمی‌توانستند ماسک بزنند و شرایط خطرناکی را تجربه می‌کردند. البته این را هم بگویم که گروه تهیه و تولید با ما کاملا همراهی می‌کرد و چند بار شد که بابت ابتلای چند نفر از اعضای گروه، کار تعطیل می‌شد تا به افراد دیگر سرایت نکند؛ در حالی که این تعطیلی‌ها به لحاظ مالی به ضرر تهیه‌کننده بود و خیلی از پروژه‌ها هم در این مدت این کار را نکردند.

سریال‌های بلند ظرفیت بیشتری برای موفقیت دارند

بازیگر مجموعه‌هایی همچون «سیب خنده»، «سرزمین مادری»، «مسافران»، «نوار زرد» و «صفر بیست و یک» درباره‌ی تجربه همراهی مستمر و هرشب این سریال با مخاطب، اظهار کرد: در ابتدا باید این را بدانیم که سریال‌هایی که به مدت طولانی و به صورت شبانه، روی آنتن می‌روند در بسیاری از موارد موفق می‌شوند و این موفقیت در کشور‌های دیگر هم تجربه شده است. چراکه مخاطب با شخصیت‌های این نوع سریال‌ها همذات‌پنداری می‌کند، با آن‌ها زیست می‌کند و در مدت پخش سریال با آن‌ها همراه می‌شود. نظر شخصی من این است که این نوع سریال‌ها ظرفیت بیشتری برای موفقیت دارند.

مزایا و معایب پخش شبانه سریال‌های تلویزیون

این بازیگر درباره دیدگاه‌های مختلف به نحوه‌ی پخش سریال‌ها و اینکه برخی رویکرد اخیر تلویزیون مبنی بر پخش شبانه و فشرده را بهتر می‌دانند و برخی پخش هفتگی، اظهار کرد: هر کدام از این‌ها، مزایا و معایبی دارند. عوامل سریال‌هایی که شبانه پخش می‌شوند فشار بیشتری را در حین تولید تحمل می‌کنند، اما در عوض مخاطب را هم بیشتر همراه می‌کنند؛ به‌خصوص درباره سریال‌هایی مثل سریال ما که نزدیک به ۱۰۰ قسمت هست، اگر بخواهد به صورت هفتگی پخش شود، دو سال زمان می‌برد، مگر آنکه مانند برخی از سریال‌های پرطرفدار جهان، فصل‌های ۱۲ قسمتی داشته باشد و به صورت سالیانه منتشر شود و مخاطب هم منتظر پخش آن بماند.

چگونگی شکل‌گیری شخصیت نسرین

بازیگر نقش نسرین در سریال «برف بی صدا می‌بارد» در پاسخ به اینکه چقدر از شخصیت‌پردازی کاراکتر نسرین ایده او بوده و چه قدر از آن نظر کارگردان؟ اظهار کرد: یک ویژگی مهم کار کردن با پوریا آذربایجانی این است که ما همیشه فرصت گفتگو داریم. گاهی می‌شد فقط بابت یک دیالوگ به طور مفصل با هم گفتگو می‌کردیم و از این جهت کار کردن با ایشان برای من لذت بخش بود. آقای آذربایجانی نویسنده هم هستند و به همین دلیل ذهن پویایی دارند. من قبلا در سریال «نوار زرد» هم با ایشان همکاری داشتم و همکاری با ایشان برای من تجربه لذت‌بخشی بود که باعث شد دوباره و این بار در سریال «برف بی صدا می‌بارد» در کنارشان باشم. شخصیت نسرین هم در خلال همین گفتگو‌ها تکمیل شد پیشنهاداتی را من داشتم نکته‌هایی را هم آقای آذربایجانی می‌گفتند و به مرور با هم به یک نتیجه مشترک می‌رسیدیم.

نقاط جذاب سریال «برف بی صدا می‌بارد»

شیرازی درباره‌ی اینکه یکی از ویژگی‌های داستان «برف بی‌صدا می‌بارد» روایت از منظر خواهران خانواده است و اختلافات و تفاوت‌های میان آن‌ها به ویژه کاراکتر او و الیکا عبدالرزاقی که پیرنگ اصلی داستان را تشکیل می‌دهد، گفت: اینکه خانم‌ها در این داستان پیش برنده هستند برای من یکی از نقاط جذاب سریال است. خانم عبدالرزاقی که عزیزدل من است و آشنایی ما با هم به ۱۶ سال پیش و همکاری در تئاتر برمی‌گردد؛ بنابراین در تمام سال‌ها و همکاری‌های مختلف یکدیگر را خوب شناخته‌ایم و همین باعث شد که کنش و واکنش‌های مختلف نقش این دو خواهر را خیلی زود پیدا کنیم و به هماهنگی برسیم. به صورت خاص هم برای من پذیرفتن و بازی کردن این نقش چالش‌هایی داشت که بسیار درگیر آن‌ها بودم.

چالش با ۲۰ سال جوان‌تر شدن

این بازیگر در ادامه درباره‌ی چالش‌هایی که در ایفای نقش با آن مواجه بوده است، گفت: مثلاً اینکه باید ۲۰ سال جوان‌تر از خودم را بازی می‌کردم. آن موقع البته زنده یاد مسعود بهبهانی نیا در قید حیات بودند و قرار بود که داستان در فصل‌های دیگری و تا زمان حال ادامه پیدا کند و تصمیم آقای آذربایجانی این بود که این دو خواهر را طوری انتخاب کنند که آن‌ها بتوانند از ۲۰ سال کمتر از سن واقعی خود تا ۲۰ سال بیشتر از سن واقعی خودشان را بازی کنند. اولین چالش من این بود که بتوانم این نقش را به دور از هرگونه غلو و بزرگنمایی اجرا کنم، چون نسرین دختر مثبت و مهربانی است و ویژگی‌های مختص به خود را دارد پس باید سعی می‌کردم بیننده نسرین را دوست بدارد، ضمن اینکه نقش نسرین تفاوت‌هایی هم با مریم شیرازی دارد، نسرین در دهه شصت و با مختصات آن زمان زندگی می‌کند و همه می‌دانیم حال و هوای ایران در دهه شصت و در زمان جنگ تحمیلی بسیار متفاوت از دهه‌های دیگر است.

چالش‌هایی از جنس ترس

این بازیگر در پاسخ به اینکه کدام ویژگی‌های «نسرین» از مریم شیرازی به دور بود؟ اظهار کرد: شناختن لایه‌های ذهنی نسرین برای اینکه بفهمم چگونه می‌شود به این منش و صبوری و استقامت رسید، چیزی بود که باید برایش تلاش زیادی کردم. راستش این چالش‌ها گاهی کمی ترسناک هم بود، ولی تلاش کردیم با همکاری آقای آذربایجانی و خانم عبدالرزاقی به ترکیب درستی دست پیدا بکنیم و امیدوارم که مخاطبان هم از این ترکیب راضی باشند.

گارد با «برف بی صدا می‌بارد»

شیرازی درباره‌ی بازخورد‌ها نسبت به این سریال و اینکه اوایل پخش با انتقاد‌هایی روبرو شد، اظهار کرد: در حقیقت ما حدس می‌زدیم که بیننده قبل از آنکه درگیر داستان شود نسبت به اینکه نقش ما از سن واقعی ما جوان‌تر است گارد می‌گیرد و همینطور هم شد. اما هر چه که پیش رفتیم و همزمان که مخاطب با داستان همراهی کرد بازخورد‌ها مثبت‌تر شد؛ و این هم چیزی بود که قابل پیش بینی بود. اینکه چند ماه سریال «برف بی صدا می‌بارد»، پربیننده‌ترین سریال تلویزیون بود برای ما نشان از همراهی مردم با داستان دارد. قسمت‌های اول به معرفی شخصیت‌ها و فضاسازی‌های لازم می‌پردازد که اگر این نکات به درستی اتفاق بیفتد، تماشاگر با سریال همراه می‌شود.

صداوسیما قدرت ریسک‌پذیری را بالا ببرد

وی که در «سیب خنده» در دهه ۷۰ سابقه حضور در تلویزیون را داشته و در کنار تجربه‌های مکرر تلویزیونی، کارگردانی را هم تجربه کرده است، درباره‌ی مهم‌ترین اتفاقی که می‌تواند باعث پیشرفت صداوسیما شود، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این است که تصمیم‌گیرندگان، قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرند. پناه بردن به نسخه‌های امن باعث تکرار و در جا زدن می‌شود. باید فضا‌های جدید و آدم‌های جدید را تجربه کنیم و به آدم‌ها و برنامه‌های قدیمی که موفق بوده‌اند، در فضا‌ها و بستر‌های تازه فرصت بدهیم. اینکه آدم بخواهد خودش را در حاشیه امن نگه دارد و محافظه‌کارانه برخورد کند در هر حوزه‌ای باعث پسرفت می‌شود و سازمان صدا و سیما هم از این قاعده مستثنا نیست باید کمی اطمینان کرد و ریسک پذیر بود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بازیگر اخبار عمومی اخبار مرتبط جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۴۰۱/۴/۲۳ قدردانی از همسر با جملاتی که خانمت آرزو داره بشنوه ۱۴۰۱/۴/۲۳ بهترین شهر آسیا برای زندگی کدام است؟ ۱۴۰۱/۴/۲۳ ۸ دلیل برای نخوابیدن و کارهایی برای رفع آن ۱۴۰۱/۴/۲۳ آخرین ویدیو ها قسمت ۹ سریال یاغی / سکانس جنجالی سیگار کشیدن طناز طباطبایی ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۹:۵۰ برابری دلار و یورو؛ ضعف اروپا یا قدرت آمریکا؟ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۹:۴۱ قسمت ۹ سریال یاغی / شرط نیکی کریمی برای آزاد کردن خواهر جاوید ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۹:۲۱ ماجرای شکست عشقی شهره لرستانی از زبان خودش + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۲ تیزر قسمت ۲۳ سریال جیران منتشر شد ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۸:۵۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۰:۰۰ چالش یک بازیگر با ۲۰ سال جوان‌ تر شدن ۱۹:۴۱ برابری دلار و یورو؛ ضعف اروپا یا قدرت آمریکا؟ ۱۹:۳۷ جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۹:۲۷ اگر هنوز موفق به دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نشده‌اید، بخوانید / شاید مشکل حل شد ۱۹:۲۱ برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان ۱۹:۱۶ آغاز دوباره لاتاری خودرویی/ قیمت ها در بازار خودرو گم شده است ۱۹:۱۱ قدردانی از همسر با جملاتی که خانمت آرزو داره بشنوه ۱۹:۰۷ مطالبات معوق بانک سامان به زیر ۳ درصد رسید ۱۸:۵۸ چگونه سرعت مودم وای فای خود را افزایش دهیم؟ ۱۸:۵۱ بهترین شهر آسیا برای زندگی کدام است؟ ۱۸:۴۶ لطفا این مدل طبیعت گردی را تعطیل کنید! ۱۸:۴۲ لژیونر استقلالی قرمزپوش می شود ۱۸:۴۰ ۸ دلیل برای نخوابیدن و کارهایی برای رفع آن ۱۸:۳۶ قیمت لپ تاپ ایسر چند؟ (جدول مشخصات) ۱۸:۳۵ ۸ باور غلط در مورد استرس ۱۸:۲۷ راز ژاپنی ها برای تربیت بچه های مطیع و موفق ۱۸:۲۷ چه کسی، چه چیزی تولید کند! رونمایی از یک سیاست عجیب ۱۸:۲۵ نگفتم سال آینده کالاها گران می‌شود، گفتم کارهایی که باعث تورم می‌شود، انجام ندهیم ۱۸:۲۲ پیش فروش ایران خودرو از ۲۵ تیر با عرضه ۸ محصول آغاز می‌شود + جزییات ۱۸:۱۵ ثبت نام فروش فوری ایران خودرو‌ ویژه مادران از شنبه ۲۵ تیرماه + جزییات ۱۸:۰۴ فروش فوری ایران خودرو از شنبه ۲۵ تیرماه / ثبت نام برای قرعه کشی به مدت سه روز + جزییات ۱۷:۵۹ لاپید: برخی اوقات باید با استفاده از زور آزادی را حفظ کرد! / بایدن: یک روز هم از روابطمان با اسرائیل دست نمی‌کشیم ۱۷:۵۶ یک قلاده خرس در ایذه کشته شد/ دستگیری متخلفان ۱۷:۵۴ افزایش پیش بینی تورمی اتحادیه اروپا ۱۷:۵۴ شگرد تمیز کردن کابینت ام دی اف و براق ۱۷:۵۱ بیمه داروی اتباع خارجی و افراد بدون بیمه چه می شود؟ ۱۷:۴۵ اجرایی شدن شیوه نامه رتبه بندی معلمان از هفته آینده ۱۷:۴۲ چگونه باید گواهی انحصار وراثت گرفت؟ ۱۷:۳۵ امضای دفتر یادبود «شینزو آبه» توسط حسن روحانی + عکس ۱۷:۳۰ برای کاهش درد آمریکایی ها در پمپ بنزین، برای نفت روسیه سقف قیمت تعیین می کنیم ۱۷:۲۴ با این ۱۰ فیلم به فضا سفر کنید ۱۷:۲۲ مقابله با استرس به شیوه افراد موفق ۱۷:۱۸ صدور حکم حبس ابد برای حمید نوری ۱۷:۱۶ بهترین اعمال شب جمعه برای اموات ۱۷:۱۶ مرداد نرخ خرید تضمینی گندم سال آینده اعلام می شود ۱۷:۱۱ میزان اقساط وام ودیعه مسکن در سیاست جدید به چه شکلی است؟ ۱۷:۰۶ گسترش یوان دیجیتال در چین ۱۶:۵۹ بیانیه فدراسیون فوتبال درباره تصمیم گیرى برای تیم ملى ۱۶:۵۶ کفاشیان: اصلا نمی‌دانم چرا تاج به انتخابات آمد ۱۶:۵۵ طرز فکری که خوشبختی رو نابود می کنه ۱۶:۵۴ اشتباه باورنکردنی در رقم قرارداد فرهاد مجیدی ۱۶:۴۸ علی کریمی سرانجام از فیفا مجوز گرفت + عکس ۱۶:۴۱ افشین پیروانی در CCU + عکس ۱۶:۲۰ نفیس‌ترین انگشترهای جهان را اینجا ببینید + عکس ۱۶:۱۶ همه چیز درباره تزریق «دز چهارم» واکسن کرونا ۱۶:۱۳ حکم قطع دست سارقان در مشهد در آستانه اجرا ۱۶:۱۱ آغاز موج هفتم کرونا با افزایش دو برابری مبتلایان ۱۶:۰۸ رکود بورس عمیق‌تر شد / کدام سناریو برای شاخص کل محتمل تر است؛ صعودی، نزولی یا خنثی؟ ۱۶:۰۰ ۲ راه آسان برای خنک تر کردن خانه ۱۵:۵۹ عجیب‌ترین خرافات در کشور‌های جهان اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر اخبار عمومی برف بی صدا می بارد ۲۰ سال جوان چالش هایی ۱۴۰۱ ۴ ۲۳ درباره ی سریال ها جوان تر برای من چالش ها تر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود گبرلو بازیگر شد

به گزارش قدس آنلاین، گبرلو که در سال‌های دور تجاربی در عرصه‌های نمایشی و حضور بر صحنه تئاتر داشته، در صفحه‌شخصی خود نوشت: عصر چهارشنبه‌ای، آقای شمس دستیار محترم آقای سامان مقدم، تماس گرفتند و درخواست داشتند همان نقشی را که در برنامه‌ها به عنوان مجری سینمایی دارم در قسمتی از سریال افعی تهران داشته باشم. فرمودند سکانسی هست که جناب معادی نقش فیلمسازی دارند که با شما گفتگو کنند. تردید داشتم.،فرمودند شیوه سریال اینگونه است که برخی شخصیت‌ها در نقش خودشان ظاهر می‌شوند. پذیرفتم صبح جمعه‌ای سر صحنه رفتم. در بدو ورود آقای سامان مقدم که سال‌ها از ایشان خبر نداشتم و بعد جناب پیمان معادی را دیدم. با هر دو سلام و علیک گرمی داشتم. پیمان معادی را در نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر دیده بودم ولی فیلم‌هایش را چه داخلی و چه خارجی دیده‌ام. برای من یک شخصیت دوست داشتنی هستند. فیلمنامه کافه ستاره‌اش و بازی در ابد و یک روزش را دوست دارم… متن را تمرین کردیم تا صحنه فیلمبرداری آماده شد. یک تیم حرفه‌ای و مسلط را سر صحنه دیدم؛ به‌خصوص استاد غفوری که پشت دوربین جذابیت پر افتخاری داشتند. سامان مقدم برای من همیشه متفاوت بود. به تسلطش به فیلم و سریال اعتماد داشتم. صدسال به این سال‌ها و یک عاشقانه ساده‌اش را دوست دارم. به پیشینه جمع اعتماد کردم. بدم هم نمی‌آمد جلوی دوربین یک تیم حرفه‌ای ظاهر شوم. تا شروع ضبط فرصت شد با عزیزان پشت صحنه گپ برنم. معلوم بود تیم باهوش و کاربلدی دورهم جمع شدند. وقتی سریال پخش شد از ساختار جذاب و حرفه‌ایش لذت بردم. به‌خصوص در قسمت اول خیلی حرف‌های قصه روایت می‌شود و در قسمت‌های بعد با روشن‌شدن لایه‌های دیگر کنجاوی‌ها برانگیخته می‌شود… چون خودم نقشی در این سریال دارم از ارایه نظر مثبتم خودداری می‌کنم ولی وظیفه دارم از همه عزیزان سر صحنه سپاسگزاری کنم. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: کامیاب امین‌ِِعشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: امیر یمینی و منشی صحنه: دنیا راد و به‌خصوص جناب سامان مقدم و جناب پیمان معادی و همچنین سایر عزیزان زحمت کش افعی تهران.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود