Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:21:02 GMT

پرسپولیس از ترکیه به آزادی رسید!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۱۰۱۷

پرسپولیس از ترکیه به آزادی رسید!

محل اردوی آماده‌سازی پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در حالی که قرار بود پرسپولیسی ها برای انجام یک اردوی آماده‌سازی روز 25 تیرماه راهی ترکیه شود، اما اردو به دلیل فراهم نشدن اسپانسر جهت انجام هزینه‌های این سفر لغو شد. این موضوع البته باعث شد تا برنامه کادرفنی پرسپولیس تغییر کند و به جای اردوی خارجی، حالا سرخپوشان در تهران اردوی آماده‌سازی خود را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان پرسپولیس اعلام شده که از فردا اردوی شبانه‌روزی سرخپوشان در تهران و در هتل آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان پرسپولیس از روز جمعه تا روز سه‌شنبه به صورت شبانه‌روزی در هتل آزادی مستقر می‌شوند. برنامه تمرینات به این شکل است که بازیکنان پرسپولیس از هتل با اتوبوس راهی محل تمرین خود خواهند شد و سپس با اتوبوس به هتل برمی‌گردند تا در این چند روز به صورت شبانه‌روزی زیر نظر کادرفنی خود قرار داشته باشند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ترکیه اردو آزادی هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو آماده رسیدن به آتش‌بس برای آزادی اسرای خود است اما نمی‌تواند با شرط حماس درباره پایان جنگ موافقت کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید