Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر بارداری که در پی بروز علائم زایمان خود را به پایگاه ۱۱۵ شهری شماره ۲ شهرستان مسجدسلیمان رسانده بود، پیش از رسیدن به بیمارستان نوزاد خود را در آمبولانس به دنیا آورد.

بلافاصله پس از مراجعه مادر باردار شرایط بررسی و تصمیم به انتقال مادر به بیمارستان گرفته شد؛ اقدامات اولیه در کابین آمبولانس انجام شده و در طول مسیر زایمان زودهنگام شروع شد که با کمک دو تن از نیرو‌های اورژانس زایمان طبیعی با موفقیت کامل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه حال عمومی مادر و نوزاد رضایت بخش است و در بخش زایشگاه بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان تحت مراقبت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولد نوزاد آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان