Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیرضا تنگسیری با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی گفت: نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان با قوت ادامه داده و تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از مرکز تخصصی بازسازی شناوری شهید محلاتی (ره)، مراحل طراحی، ساخت، بهینه سازی و تولید بومی ملزومات و تجهیزات دریایی را ستود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تنگسیری در این بازدید از مجاهدان عرصه تلاش و کار جهادی در کارگاه‌های فنی مهندسی این مرکز که بصورت شبانه روزی و در گرمای بالای محیط، بصورت جهادی و خستگی ناپذیر، تلاش می‌کنند تا چرخه‌های اقتصادی نظام اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی، دانش افزایی، ارتقاء سطح کیفی و بهینه سازی ساخت و تولید با کیفیت تجهیزات تخصصی دریایی در این مرکز قدردانی کرد.

سردار تنگسیری در جمع کارکنان این مرکز با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به آنان، افزود: همانگونه که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال " تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین " تعیین شده، باید بیشتر از گذشته با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان، موجبات ترقی و پیشرفت تولیدات بومی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات و سازه‌های دفاعی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه از سنوات گذشته با توکل بر خداوند متعال و توجه به دانش کیفی دانشمندان جوان انقلابی و متعهد کشورمان و استفاده از توانمندی آنان، موفق شده بخشی از تجهیزات دفاعی خود را از دستاورد‌های آنان استفاده نماید.

دریادار پاسدار تنگسیری تصریح کرد: در زمانی که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما شدت یافت، ما در نیروی دریایی سپاه با حمایت و استفاده از توانمندی همین شرکت‌های دانش بنیان، با توکل بر خداوند متعال، توانستیم تحریم‌ها را در حوزه دفاعی خنثی نماییم و موفق شدیم تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تامین نماییم.

سردار تنگسیری با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، ابراز داشت: ما امسال هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با قوت در نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ادامه می‌دهیم و با توکل خداوند متعال تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا تنگسیری نیروی دریایی سپاه دانش بنیان سلاح ایرانی اقتدار دریایی تجهیزات نظامی شناور ایرانی شرکت های دانش بنیان نیروی دریایی سپاه تجهیزات دفاعی ساخت و تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، باقر قانع، مدیر فنی یک شرکت دانش بنیان فنرسازی درباره فعالیت این مجموعه فناور توضیح داد: در حال حاضر این شرکت فنر سازی، تأمین کننده بخش عمده‌ای از نیازهای شرکت‌های خودرو ساز، خطوط ریلی و همچنین بخش عمده‌ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی است.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری ادامه داد: این شرکت با استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و برخورداری از واحد تحقیق و توسعه پیشرفته و فعال، رصد بازار و پایش نیاز مشتریان و تأمین نیاز وسایل نقلیه جدید را همواره مورد توجه قرار داده و انجام تحقیقات در خصوص جدیدترین فناوری‌های تولید و روش‌های تست آزمایشگاهی را در دستور کار مداوم و پیوسته خود دارد.

قانع به برخی از خدمات آزمایشگاهی و روش آزمون‌های این مجموعه فناوری و صنعتی اشاره کرد و افزود: این مجموعه تولیدی، با راه‌اندازی خط کامل خودکار نورد پارابولیک با کنترل CNC و رایانه و دارا بودن دستگاه‌های تست‌های نیرو، جابجایی و خستگی از امکان تست انواع فنرها برخوردار است.

این فعال فناور به صرفه‌جویی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار سالیانه حاصل از فروش تولیدات این شرکت گفت و ادامه داد: بالغ بر ۵۰ نفر نیرو به صورت تخصصی در این شرکت در حال فعالیت هستند در حالی که به طور غیر مستقیم بیش از ۲۰۰ اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: در این مجموعه، دستگاه‌های سختی‌سنج فلزات و فنرها به روش‌های ویکرز، برینل وراکول و تجهیزات آزمون سختی سنجی، براقیت، چسبندگی، سالت اسپری، غوطه‌وری در آب و روغن و ضخامت‌سنجی رنگ فنرها ودستگاه‌های ترکیابی شمش و میلگرد ورودی و فنرهای تخت، لول و میل تعادل و پابند فنری و سیستم کامل چاپ دیجیتال شماره‌زنی و قید مشخصات بر روی فنرها جهت پایش محصول از کارخانه تا محل مصرف و خدمات پس از فروش، وجود دارد.

قانع با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی عنوان کرد: مخاطبان دوره‌های آموزشی فنرسازی بازرسان کنترل کیفیت، کارشناسان آزمایشگاه و اپراتورهای تولید هستند. این دوره‌ها با عناوینی همچون سختی‌سنجی، تست‌های رنگ، سختی سنجی رنگ، براقیت سنجی و متالوگرافی برگزار می‌شوند.

این فعال حوزه پژوهش و فناوری بیان کرد: تخصیص مزایای علمی و حمایت‌های تحقیقاتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و همچنین معرفی پروژه‌ها و مستندات مربوط به پروژه‌های فناورانه مختلف، کمک زیادی توسعه محصولات دانش‌بنیان و فناور می‌کند

کد خبر 6099082

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟