Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مسئولان اجرایی در هر مقامی که هستند باید متواضعانه و خالصانه خدمت به خانواده شهدا را برای خود فرض بدانند و تمام‌قد در خدمت این خانواده‌ها باشند.

به گزارش ایسنا، همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم، مراسم بزرگداشت ۱۸۰۰ شهید سادات شهر تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور خانواده‌های شهدا، جوهری معاون استاندار تهران، کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران‌، حجت‌الاسلام‌ محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و برخی دیگر از مسئولان‌ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، سیدعباس جوهری معاون استاندار تهران اظهار کرد: ارادت به اهل بیت (ع) بویژه حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت صدیقه فاطمه الزهرا (س) یکی از ویژگی‌های بارز همه شهدای عزیز ما بوده است. توصیه به پیروی و حمایت از ولایت اهل بیت(ع) ‌و ولایت فقیه یکی از پرکاربردترین کلمات در وصیت‌نامه‌های شهدا است؛ از این‌رو این رابطه مستحکم شهدا با اهل بیت، باید الگوی ما باشد و در مسیر ایشان گام برداریم.

وی افزود: امروز بی‌شک یکی از شئون عاقبت‌بخیری مسئولان اجرایی استان تهران و برکت در کارها، نسبت نحوه خدمت‌رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا بویژه خانواده سادات شهید است. مسئولان اجرایی در هر مقامی که هستند باید متواضعانه و خالصانه خدمت به خانواده شهدا را برای خود فرض بدانند و تمام‌قد در خدمت این خانواده‌ها باشند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم مسئولان و خانواده‌های شهدا با حضور بر مزار شهدای سادات و نثار شاخه گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

دیدار چهره به چهره مسئولان با خانواده‌های شهدا و بررسی مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران خانواده های شهدا خانواده های شهدا استاندار تهران مسئولان اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده