Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:40:39 GMT

اجتماع باشکوه دختران انقلاب در چهارباغ + تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۱۱۶۷

اجتماع باشکوه دختران انقلاب در چهارباغ + تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت ۱۷:۳٠ را نشان می‌دهد و با صدای دعای فرج که در گذر چهارباغ طنین انداز شده، مکان اجتماع را پیدا می‌کنی؛ وارد اجتماع که می‌شوی، با دیدن جمعیت و تصویر حاج قاسم، اولین جمله‌ای که به یاد می‌آوری این جمله است:«آن دختر کم حجاب هم دختر من است». 

اینجا همه دختران، چادری و بدون چادر، با حجاب و کم حجاب، همه زیر پرچم انقلاب دور هم جمع شده‌اند تا فراموش نکنند دختران این انقلا‌ب‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرود سلام فرمانده پخش می‌شود و دختر و پسران دهه هشتادی و نودی با اشتیاق بر جایگاه جمع می‌شوند و با تمام وجود خود به فرمانده خود سلام می‌کنند.

اما این تنها کودکان نیستند که برای پخش این سرود ذوق دارند، به جمعیت که نگاهی می‌اندازی می‌بینی که مادران نیز با اشک چشمانشان با ذوق به فرزندانشان در بالای جایگاه نگاه می‌کنند و سرود را همخوانی می‌کنند.

راوی دفاع مقدس به جایگاه می‌رود و در برابر مادر شهید حججی، از روز تشییع محسن در تهران می‌گوید، از آن روزی که حاج قاسم و مادر محسن نشسته بودند و راوی تعریف می‌کرد که چطور محسنی که جلوی مادر خود زانو زد، خدا او را بزرگ کرد.

اما اینجا جشنی هم به پاست، جشن تکلیف دخترانی که پدرانشان برای اینکه اینجا دور هم جمع شویم رفتند و نبودند تا قد کشیدن دختران‌شان را ببینند اما امروز جلوی هزاران نفر چادرهای سفید گلگلی سفید را به سر کردند و مسیر بندگی خود را آغاز کردند.

مادر شهید حججی را به بالای جایگاه می‌خوانند و دختران کنار مادر شهید می‌ایستند، مادر از وصیت محسنش می‌گوید، به اینکه خواهرانش را به حجاب دعوت کرده بود؛ دختران با استرس اما ذوق چشمانشان به صف می‌ایستند و با دستان مادر محسن، چادر، این تاج بندگی را بر سر می‌کنند.

کنار سن هیاهو می‌شود و خادمان گوشی موبایل را دست به دست می‌کنند و از صحبت‌ها شنیده می‌شد که خواهر شهید هادی پشت خط آمده تا با دختران انقلاب درد و دلی کند و لحظاتی بعد صدای خواهر ابراهیم هادی است که در گذر چهارباغ شنیده می‌شود که می‌گوید تا آخرین نفس در راه حجاب می‌ایستد و این مسیر را ادامه می‌دهد.

قرار است برنامه به اتمام برسد اما با خواست دهه نودی‌ها بار دیگر صدای سلام این کودکان به فرمانده‌شان در چهارباغ طنین افکن می‌شود و برنامه دختران انقلاب به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: دختران انقلاب دختران انقلاب در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه