Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در سه ماهه امسال 4203 جراحی و 400 هزار ویزیت سرپایی در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه با حضور در ادارات تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی ضمن گفتگو با مدیران این دستگاهها از بیمارستان تامین اجتماعی رازی بازید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن شمس الدینی مقدمی در این نشست اظهارداشت: در بخش درمان مستقیم با در اختیار داشتن دو بیمارستان رازی با 255 تخت و تاکستان با 100 تخت و 8 مرکز سرپایی که دو مرکز در شهر صنعتی البرز و الوند و یک درمانگاه شبانه روزی در محمدیه، دو مرکز سینا و شهید بهشتی در قزوین، دو درمانگاه در آبیک و بویین زهرا خدمات درمانی با تعرفه دولتی در اختیار بیماران قرار می گیرد.

400 هزار ویزیت سرپایی در بیمارستانها

وی بیان کرد: در سه ماهه امسال بیش از 400 هزار ویزیت سرپایی و 1389 جراحی کوچک، متوسط و بزرگ در تاکستان و 2814 جراحی در قزوین صورت گرفته است.

شمس الدینی تصریح کرد: در بخش اورژانس نیز در سال جاری تاکنون 58 هزار و 443 نفر به بیمارستان های رازی قزوین و تاکستان مراجعه کردند و 2 هزار و 152 نفر پذیرش شدند.

وی بیان کرد: در سال گذشته از مجموع 2 میلیون و 490 هزار و 292 نسخه پزشکان تعداد 916 هزار و 62 نسخه به صورت الکترونیک تنظیم و تجویز شده که معادل 36.79 درصد بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآورشد: در دوران کرونا نیز بیش از 7 هزار و 925 نفر در بیمارستان رازی و 4 هزار و 14 نفر در تاکستان بستری شدند که در مجموع 9 هزار و 863 نفر بهبود یافتند.

شمس الدینی در خصوص مشکلات استفاده از ظرفیت بیمارستانهای بخش خصوصی هم گفت: در این بخش با مشکلات نظارتی مواجهیم و با اقدامات انجام شده پذیرش بیماران در دو بیمارستان خصوصی پاستور و دهخدا آغاز شده و پیگیر توافق با بیمارستان مهرگان هستیم.

وی اظهارداشت: بخش نورولوژی بیمارستان رازی آماده بهره برداری است اما به دلیل نبود نیروی انسانی و نیروی خدماتی مورد نیاز دچار وقفه شده ایم که امیدواریم مجوز جذب نیرو صادر شود.

این مدیر تصریح کرد: در تامین نیروی پرستاری، بهیار و فیزیوتراپ کمبود داریم که امیدواریم با کمک نمایندگان برای حل آن اقدام شود.

در ادامه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی و محسن شمس الدینی مدیر درمان تامین اجتماعی از بیمارستان رازی بازدید کردند.

در این بازدید پزشکان و پرستاران و کادر خدمات مشکلات خود را در خصوص بازنشستگی پیش از موعد، تغییر وضعیت نیروهای شرکتی، افزایش حقوق کارکنان دولت و تامین نیروی مورد نیاز بیمارستانها مطرح کردند و نماینده مجلس برای پیگیری رفع آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت درمان استان قزوین تامین اجتماعی استان ویزیت سرپایی شمس الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن