Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با نخستین بازی فصل جدید اظهار داشت: اولین بازی همیشه سخت است ولی توانستیم با یک بازی برتر و هماهنگ پیروز میدان باشیم، تیم سفیر تیم ناشناخته‌ای بود، اما فکر می‌کنم عملکرد گیتی‌پسند برای شروع فصل فوق‌العاده بود؛ با احترام زیادی که برای حریف قائلم، فکر می‌کنم مستحق این پیروزی بودیم و بازیکنان نتیجه زحماتشان را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آمادگی تیمش در این دیدار گفت: ما تمرینات خود را به موقع شروع کردیم، هم در بحث بدنسازی و هم در بحث آمادگی تیمی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم دلیل عملکرد امروز ما همین موضوع بود؛ امیدوارم هفته به هفته بهتر از قبل شویم.

کشاورز با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم از حدود هفته هفتم یا هشتم شاهد تعطیلی دو ماهه مسابقات به دلیل اردوی تیم ملی باشیم؛ این تعطیلات از نظر بدنی و برنامه‌ریزی تیم‌ها مشکل‌ساز خواهد بود؛ به نظر من می‌شد برنامه‌ریزی بهتری داشت که حداقل مدت زمان کمتری شاهد وقفه در برگزاری رقابت‌های لیگ باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان در خصوص حضور تماشاگران نیز گفت: خیلی خوشحالیم که امروز پس از مدت‌ها هواداران در کنار ما بودند؛ آن‌ها قوت قلب تیم هستند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم‌.

فرصت برای آماده‌سازی بازیکنان نداشتیم

رضا زرخانلی، سرمربی تیم سفیر گفتمان تهران پس از شکست سنگین تیمش در نخستین بازی فصل گفت: تیم ما خیلی دیر جمع شد و تا روز‌های آخر هم در حال یارگیری و تست‌گیری بودیم؛ فرصت برای آماده‌سازی بازیکنان نداشتیم؛ با این تفاسیر این نتیجه به هیج وجه برای خودم قابل توجیه نیست.

وی افزود: تیم گیتی‌پسند هم قهرمان فصل گذشته لیگ است و بازی کردن مقابل این نفرات واقعا سخت است؛ شانس ما بود که در هفته اول باید مقابل مدعی قهرمانی بازی می‌کردیم.

زرخانلی در پایان بیان داشت: تمرکز لازم در فاز دفاعی و هجومی را نداشتیم، امیدوارم در هفته‌های آینده با زمانی که داریم ابتدا به لحاظ بدنی و بعد به لحاظ تاکتیک تیمی آماده شویم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند لیگ برتر فوتسال گیتی پسند ورزش اصفهان فوتسال فکر می کنم گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند