Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:39:08 GMT

کشف نیم ‌تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۱۲۶۴

کشف نیم ‌تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران


به گزارش تابناک از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران از بازداشت فردی که اقدام به تولید و عرضه مکمل‌های ورزشی تقلبی در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش و به دنبال اطلاع ماموران از تولید و توزیع مکمل‌های بدنسازی تقلبی در محدوده قلعه نو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱۱ قلعه‌نو قرار گرفت و نخستین گام ماموران با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم انجام شد، گفت:‌ در ادامه ماموران که پس از انجام تحقیقات میدانی دایرکننده این کارگاه را شناسایی کرده بودند، به محل اعزام شده و در بازرسی از آنجا بیش از ۱۰۰ هزار عدد قرص و بیش از ۵۰۰ کیلو انواع مکمل‌های پودری تقلبی و غیر مجاز را کشف و ضبط کردند. همچنین در این محل مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی‌های خالی به همراه برچسب‌هایی از برندهای معتبر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و اعتراف کرد که پودرهای تقلبی را در پوشش برندهای اصلی به ورزشکاران به خصوص جوانان فعال در رشته بدنسازی فروخته است.

جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای تقلبی مکشوفه را بالغ بر هفت میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. مردم نیز توجه داشته باشند که مکمل‌ها و پودرهای ورزشی را حتما از مراکز معتبر خریداری کرده و به تبلیغات بی‌نام و نشان فضای مجازی توجهی نکنند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق لوازم خودرو خبر داد و گفت:‌درپی وقوع چند فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در محدوده خاورشهر بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷خاورشهر گرفت و تیم عملیات کلانتری با انجام اقدامات فنی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، متوجه شد که سرقت ازسوی دو سارق انجام شده است که مشخصات ظاهری آنها در اختیار عوامل گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد:‌مدتی بعد ماموران انتظامی با پوشش دهی نقاط جرم خیز و انجام گشت زنی های هدفمند سارقان را درحال سرقت رینگ و لاستیک مشاهده کرده و در عملیاتی آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۹ فقره سرقت رینگ و لاستیک در محدوده خاورشهر اعتراف کردند. در ادامه نیز این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مکمل های ورزشی قاچاق مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد