Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، تیم فوتسال شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که با درخشش خود توانسته بود به فینال مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران راه یابد، در دیدار با تیم شهرقدس به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

سرپرست تیم دماوند در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بدون هیچگونه حمایتی از طرف نهادها، توانست با درخشش بازیکنان خود به مسابقات قهرمانی فوتسال استان تهران راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیل میرزایی‌دماوندیان افزود: بازیکنان ما در این دوره از مسابقات با هزینه‌های شخصی خود به مدت حدود دو هفته شرایط آمادگی برای حضور در مسابقات از جمله لباس یک دست، خوراک و سالن تمرین را فراهم کردند، البته شایان ذکر است دانشگاه آزاد دماوند هزینه ایاب و ذهاب برای مسابقات را تامین کرد، ولی متاسفانه سالن ورزشی دانشگاه جهت تمرین در مدت زمان کافی به تیم ما تعلق نگرفت.

وی گفت: بازیکنان تیم با تأمین هزینه‌های شخصی و توانمندی‌های خودشان به فینال مسابقات استان راه پیدا کردند که در فینال شاهد ناداوری‌هایی بودیم و مقام نائب قهرمانی را کسب کردیم.

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تصریح کرد: متاسفانه در مسابقه پایانی، اجازه ضربه زدن پنالتی را به تیم ما ندادند و مسابقه به نفع رقیب تمام شد؛ در حالی که بازی مساوی بود و باید به پنالتی کشیده می‌شد، ولی صرفاً با انجام یک شیر و خط قهرمان را مشخص کردند و اجازه بازی عادلانه را ندادند.

میرزایی‌دماوندیان بیان کرد: امیدواریم در دوره‌های بعدی بتوانیم نام و رسم شهرستان دماوند را در مسابقات استانی و کشوری بالاتر ببریم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم دماوند امیرحسین محمدکاظمی، محمد حسین مخبری، عرفان شفیعی، مهدی صادقی، پیمان گراوند، وصال صاحب پور، مهدی امیری، علی رجبی علی نصیری، سید صالح نوری به مربی‌گری علی رحیم طرقی بودند که از زحمات و‌ تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم فوتسال دانشگاه آزاد تیم فوتسال استان تهران فوتسال دماوند دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد