Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه علم باید در کنار صنعت و کشاورزی قرار گیرد، گفت: اگر علم کنار ۹۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی استان کرمانشاه قرار گیرد، وضعیت کشاورزی کرمانشاه تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمانشاه، با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از ظرفیت نخبگان در کشور، گفت: ارتباط بین دولت با جامعه و نخبگان باید دائمی و مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی مردم کرمانشاه در مقابل جریان نفاق، گفت: سوابق مجاهدات و ایثارگری‌های مردم این استان جزء نقاط درخشان تاریخ این مرز و بوم است و هیچ گاه نباید فراموش شود.
آقای رئیسی با اشاره بر ضرورت برنامه‌ریزی صحیح برای غلبه بر مشکلات مردم استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: واقعاً انسان دوست ندارد مشکلاتی همچون حاشیه‌نشینی که برای سال‌های گذشته است را در این شهر ببیند.
دکتر رئیسی اظهار داشت: در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد در دستور کار قرار گیرد و هر کسی که با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور، سازگاری ندارد کنار گذاشته شود. نباید معطل افرادی باشیم که اهل تحول نیستند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به محوریت اصل «ما می‌توانیم» در دولت اشاره کرد و گفت: معتقدیم به دست توانای شما نخبگان بسیاری از کارها انجام‌شدنی است. باید به مردم میدان داده شود. پیشرفت کشور در بسیاری از حوزه‌ها مرهون حضور و اراده مردم و نخبگان است.
رئیس جمهور با اشاره به مشکل اشتغال در استان کرمانشاه، گفت: باید در این استان یک قرارگاه برای ایجاد اشتغال تشکیل شود؛ جوانان در این منطقه نباید احساس بیکاری کنند. حل این مشکل نیازمند اراده است.
رئیس جمهور افزود: در بسیاری از نظرسنجی‌ها امید به توانایی و کارآمدی دولت برای حل مشکلات وجود دارد و دولت مصمم است با عملکرد تحول‌گرایانه و جهادی از این امید پاسداری کند.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به معطل ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام در بسیاری از مناطق کشور، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام مردم را غصه دار کرده است. باید کار واقعی شکل گیرد و مردم ببینند گره‌ای از مشکلات آنان باز شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه این استان مسیر عبور زائران کربلا است، اظهار داشت: مردم ایران عاشق حضرت اباعبدالله(ع) هستند. نخست‌وزیر عراق برای میزبانی از مردم ایران در عرفه و اربعین اعلام آمادگی کرد و به تعهدات خود در روز عرفه نیز عمل کرد.
دکتر رئیسی با اشاره به پیشنهاد یکی از نخبگان در مورد اینکه نمایندگانی از سوی دولت به این استان اعزام شوند تا افراد ناکارآمد شناسایی و به رئیس جمهور گزارش داده شود، گفت: این کار را انجام خواهم داد و نمایندگانی برای بررسی این موضوع به استان خواهند آمد.
رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه، ‌گفت:‌ حتماً جلوی واردات کالاهایی که در کشور به صورت استاندارد و با کیفیت ساخته شده است، گرفته می‌شود. اجازه نمی‌دهیم واردات بی‌رویه تولید را در کشور دچار مشکل کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت زمین صنعت کشاورزی مشکلات استان کرمانشاه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند