Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:17:01 GMT

نحوه بازیابی فایل های پاک شده در گوگل درایو

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۱۸۵۸

نحوه بازیابی فایل های پاک شده در گوگل درایو

 

روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبار فناوری، استارتاپ‌ها و رویدادهای حوزه تکنولوژی تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض فناوری» ( https://nabzefanavari.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  نحوه بازیابی فایل های پاک شده در گوگل درایو

 

رقیب جدید تسلا آمد

 

عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا اکنون از واتس‌اپ پشتیبانی می‌کند

 

تایید ارتباط ابتلا به آلزایمر با باکتری‌های دهان

 

ساخت آیپد پرو با پنل OLED

 

نحوه استفاده از مسیریابی چند مرحله ای در iOS 16

 

 



 

 

اخبار تکنولوژی و فناوری قیمت گوشی اخبار ارز دیجیتال

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری گوگل درایو تسلا عینک هوشمند متا واتس آپ آلزایمر باکتری آیپد پرو مسیریابی نبض فناوری مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»

عمده فایل‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن منطقه ۱۲ شهر تهران عرضه شد، واحد‌های مسکونی با عمربنای بیش از ۱۰ سال بود؛ این در حالی است که مساحت بخش قابل توجهی از واحد‌های عرضه شده به بازار مسکن منطقه ۱۲ شهر تهران که می‌توان از آن به عنوان محدوده «تهران قدیم» یاد کرد، در تازه‌ترین فایل‌های عرضه شده از سوی فروشنده‌ها، عمدتا در بازه کوچک متراژ و میان‌متراژ طبقه‌بندی می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بررسی به عمل آمده از تازه‌ترین فایل‌هایی که روز گذشته به محله‌ها و خیابان‌های شاخص این منطقه عرضه شد، متوسط مساحت فایل‌های مورد بررسی، حول و حوش ۷۲ مترمربع است؛ این در حالی است که میانگین سنی این فایل‌ها نیز در محدوده ۱۵ سال برآورد می‌شود. در این فایل‌ها میانگین بهای پیشنهادی آپارتمان‌های عرضه شده حول‌و‌حوش مترمربعی ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. البته در این منطقه قیمت پیشنهادی هر مترمربع واحد مسکونی از کف ۳۰ میلیون تومانی آغاز شده و در برخی فایل‌های خاص حتی تا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

در جدول زیر مشخصات بخشی از تازه‌ترین فایل‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن منطقه ۱۲ تهران عرضه شد درج شده است:

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد