Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی در جمع مسئولان این شهرستان از اهتمام و جدیت دولت در حل مشکلات مردم خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نماینده تام الاختیار رییس جمهور با اشاره به مزیت‌های اصلی شهرستان سنقر گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های ویژه منطقه‌ای و پتانسیل‌ها در حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان می‌توان نیاز‌های آن را مرتفع نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته مسیر رشد اقتصادی به صورت متمرکز از پایتخت و با تکیه بر درآمد‌های نفتی تعریف و دنبال می‌شد گفت: در سال‌های اخیر و در سیاست‌های کلان دولت، مسیر رشد اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای دنبال می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی سیاست دولت را توانمند کردن استان‌ها و واگذاری اختیارات و فرصت‌های تصمیم‌گیری به استان‌ها دانست و گفت: همه استان‌ها باید بتوانند نیاز‌های خود را با توجه به ظرفیت‌های موجود خود برطرف کنند.

ایشان بر کاهش وابستگی استان‌ها در اجرای این الگو تاکید کرد و گفت: با این مشارکت علاوه بر بکارگیری ظرفیت‌های جدیدی در استان‌ها به توزیع قدرت و رشد اقتصادی مناطق کمک می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه، منابع درآمد پایدار، استفاده از سرمایه‌های راکد و اولویت بندی پروژه‌های اصلی را مسیر پیشرفت اقتصادی استان‌ها دانست و افزود: با مولد کردن اراضی و واگذاری آن به بخش‌های اقتصادی و تجاری می‌توانیم موجبات کسب درآمد بیشتر را فراهم و سرمایه‌ها را به منابع ایجاد درآمد تبدیل کنیم.

خاندوزی با بیان اینکه مشکلات الان، نتیجه زنجیره‌های معیوب گذشته و تعداد زیاد پروژه‌های ناتمام است، گفت: اکنون مسولان باید پروژ‌های اصلی و موثر را شناسایی و تا پایان سال فعال کنند.

وی سرفصل کار‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی را تبصره ۱۸ دانست و اظهار داشت: این تبصره متمرکز بر تسهیلات اشتغال به ویژه تسهیلات خرد و خانگی است.

وزیر اقتصاد در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات این طرح بکار می‌گیریم.
وی در پایان هدف اصلی و کلان پروژه دولت سیزدهم را احیای امید و انگیزه مردم دانست و گفت: باید همه تلاش خود را برای تحقق و رسیدن به این هدف به کار گیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر اقتصاد خاندوزی تولید اقتصادی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران