Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد هاشمی دونده کشورمان درباره وضعیتش گفت: بعد از مسابقات داخل سالن که ۴۶.۹۶ دویدم و یکصدم مانده بود که رکورد ایران را بزنم، شرایط خیلی خوب بود. البته یکسری اتفاقات رخ داد و تعدای از افرادی که برای فدراسیون  هزینه می‌کنند در کار مدیریت و برنامه ورزشکاران هم دخالت کردند و با وجود اینکه من  می توانستم برای مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا، بازی‌های آسیایی و مسابقات کشور‌های اسلامی آماده شوم، اما متاسفانه با تصمیمات غلط و دخالت‌های یکسری از افراد انگیزه مسابقه دادن  را از دست دادم و  با مشکلات زیادی مواجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

من با هزینه شخصی در ترکیه تمرین کردم 

او افزود: بعد از اتفاقات رخ داده به ایران آمدم و یک ماه تمرینی انجام ندادم و از ۱۸ فرورودین ماه با هزینه شخصی خود و  با اطلاع به فدراسیون دو و میدانی  به ترکیه بازگشتم. ۳ ماه در ترکیه بودم و  سپس تصمیم گرفتم که  به ایران بیایم تا در مسابقات باشگاهی شرکت کنم، اما هیچ آمادگی و انگیزه‌ای  برای این مسابقات نداشتم،   چون بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و ضربه بزرگی به ما زد.

هیچ رغبتی برای زدن رکورد در لیگ دو و میدانی نداشتم 

دونده کشورمان درباره قهرمانی اش در ماده ۴۰۰ متر لیگ دو و میدانی گفت: من فقط برای کسب قهرمانی در مسابقات باشگاهی شرکت کردم و هیچ رغبت و انگیزه ای  برای زدن رکورد نداشتم، اما برای مرحله دوم آماده می‌شوم تا رکورد بزنم  و قطعا این اتفاق رخ می‌دهد.

از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی انصراف دادم 

هاشمی درباره غیبتش در مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: با صحبت‌هایی که با دبیر فدراسیون دو و میدانی  و مدیر تیم‌های ملی انجام دادم از حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی انصراف دادم و فعلا در هیچ مسابقه‌ای به جز لیگ دو و میدانی شرکت نمی‌کنم و بعد از آن ببینم که برنامه فدراسیون برای بازی‌های آسیایی و  مسابقات داخل سالن چیست تا براساس آن برنامه ریزی کنم. ما به شرایطی رسیدیم که هر وقت بخواهیم می‌دویم و هر وقت انگیزه نداشته باشیم این کار را نمی‌کنیم و اکنون در موقعیتی هستم که نیاز به رکورد زدن و دویدن خوب ندارم و مربی ام همه چیز را با برنامه جلو می‌برد. در حال حاضر در تیم ذوب آهن حضور دارم  و ان شا الله این تیم قهرمان شود و به حقش برسد.

بیشتر بخوانید

قهرمانی احسان حدادی در لیگ دو و میدانی / پیشتازی ذوب آهن در مرحله نخست

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی سجاد هاشمی لیگ دو و میدانی لیگ دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد