Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، به مناسبت عید سعید غدیرخم انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول بخشنامه جدید اعلام می شود.

متقاضیان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ (به مدت سه روز) می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین فروش فوری ۳ محصول شرکت زامیاد بدون قرعه کشی با موعد تحویل یک ماهه از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۵ تیر) آغاز می‌شود و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه دارد.

در این طرح "نیسان تک‌سوز آپشنال"، "نیسان دوگانه‌سوز آپشنال" و "پادراپلاس بنزینی" باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رسد.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همچنین، متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

در این طرح، موعد تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان، حداکثر ۳۰ روزه خواهد بود.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اخبار خودرو فروش فوری سایپا اخبار مرتبط رونمایی از کلکسیون خودروهای جف بزوس + عکس ۱۴۰۱/۴/۲۳ اولین زن عراقی مکانیک خودرو + ویدیو ۱۴۰۱/۴/۲۳ قیمت جدید ال نود صفر اعلام شد ۱۴۰۱/۴/۲۳ آغاز دوباره لاتاری خودرویی/ قیمت ها در بازار خودرو گم شده است ۱۴۰۱/۴/۲۳ قیمت کدام مدل پراید ارزان شد؟ ۱۴۰۱/۴/۲۳ پیش فروش ایران خودرو از ۲۵ تیر با عرضه ۸ محصول آغاز می‌شود + جزییات ۱۴۰۱/۴/۲۳ آخرین ویدیو ها تصاویر ناراحت کننده از خشکی یک رودخانه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۲:۵۸ از جام‌جم تا سمیه؛ قالیباف منتقد چرا سخنگوی صنعت شد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۱:۴۳ با علامت برجسته ابتلا به امیکرون آشنا شوید + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۱:۰۴ مچاله شدن پراید در تصادف مرگبار با تریلی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۰:۵۵ قسمت ۹ سریال یاغی / سکانس جنجالی سیگار کشیدن طناز طباطبایی ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۹:۵۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۸:۲۱ ثبت نام فروش فوری سایپا از شنبه ۲۵ تیر ماه + جزییات ۰۷:۳۰ قیمت تور هوایی مشهد ویژه عید غدیر + جدول قیمت ۰۱:۰۶ تست خودشناسی؛ کارتی که به شما پیام خوشبختی می دهد ۰۰:۴۳ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۶ تصویری زیبا از ماه ۰۰:۱۰ کاردار سوئد در تهران احضار شد ۰۰:۰۷ عراقچی: نگرانم خداوند در آن دنیا خانم بابایی را مقابل ما قرار دهد و سوالات سختی بپرسد، چگونه پاسخ دهیم؟ ۰۰:۰۴ ستاره‌ای که از رونالدو و مسی پولدارتر است! ۰۰:۰۰ نایب رییس ایرانی AFC سلب صلاحیت می شود؟ ۲۳:۲۴ بررسی میزان سرعت ماشین ها در جاده‌ ها ۲۳:۱۶ دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد ۲۲:۵۹ راز تناسب اندام مسی و رونالدو فاش شد ۲۲:۵۸ تصاویر ناراحت کننده از خشکی یک رودخانه + فیلم ۲۲:۵۵ تحلیل متفاوت فاکس نیوز از سفر بایدن: برای احیای برجام است ۲۲:۴۸ بهترین روش شستن سیرابی ۲۲:۴۳ دومین گل ملی پژمان جمشیدی پیدا شد! + عکس ۲۲:۳۸ با این راهکارهای ساده وزن خود را کاهش دهید ۲۲:۳۳ مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد! + عکس ۲۲:۲۳ محبی از استقلال دور شد ۲۲:۱۵ آخرین وضعیت ترافیکی استان تهران ۲۲:۱۳ برنامه گسترده‌ای برای افزایش اکتشاف و استخراج مس داریم ۲۲:۰۸ بادهای ۱۲۰ روزه در راه است ۲۱:۵۵ نماینده قزوین: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم، علی رغم آنکه صدای شفاف سازی و اطلاع رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند ۲۱:۴۸ نشانه های پیدا و پنهان سرطان روده ۲۱:۴۸ سفر بایدن به اسرائیل ۳۸ میلیارد دلار آب خورد! ۲۱:۴۳ از جام‌جم تا سمیه؛ قالیباف منتقد چرا سخنگوی صنعت شد؟ ۲۱:۱۶ فرزندپذیری آسان می شود ۲۱:۰۴ با علامت برجسته ابتلا به امیکرون آشنا شوید + فیلم ۲۰:۴۳ رونمایی از کلکسیون خودروهای جف بزوس + عکس ۲۰:۳۸ اولین زن عراقی مکانیک خودرو + ویدیو ۲۰:۲۶ اسپانیا و پرتغال نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ شدند ۲۰:۲۱ روش‌های ابتلا و پیشگیری از وبا را بشناسید ۱۹:۴۱ برابری دلار و یورو؛ ضعف اروپا یا قدرت آمریکا؟ ۱۹:۳۷ جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۹:۳۰ هزینه ۳ شب تور زمینی مشهد ویژه عید غدیر چند؟ + جدول قیمت ۱۹:۲۷ اگر هنوز موفق به دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نشده‌اید، بخوانید / شاید مشکل حل شد ۱۹:۲۱ برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان ۱۹:۱۶ آغاز دوباره لاتاری خودرویی/ قیمت ها در بازار خودرو گم شده است ۱۹:۱۱ قدردانی از همسر با جملاتی که خانمت آرزو داره بشنوه ۱۹:۰۷ مطالبات معوق بانک سامان به زیر ۳ درصد رسید ۱۸:۵۸ چگونه سرعت مودم وای فای خود را افزایش دهیم؟ ۱۸:۵۱ بهترین شهر آسیا برای زندگی کدام است؟ ۱۸:۴۶ لطفا این مدل طبیعت گردی را تعطیل کنید! ۱۸:۴۲ لژیونر استقلالی قرمزپوش می شود ۱۸:۴۰ ۸ دلیل برای نخوابیدن و کارهایی برای رفع آن ۱۸:۳۶ قیمت لپ تاپ ایسر چند؟ (جدول مشخصات) ۱۸:۳۵ ۸ باور غلط در مورد استرس ۱۸:۲۷ راز ژاپنی ها برای تربیت بچه های مطیع و موفق ۱۸:۲۷ چه کسی، چه چیزی تولید کند! رونمایی از یک سیاست عجیب ۱۸:۲۵ نگفتم سال آینده کالاها گران می‌شود، گفتم کارهایی که باعث تورم می‌شود، انجام ندهیم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار خودرو فروش فوری سایپا کد کاربری ۱۴۰۱ ۰۴ ۲۳ فروش فوری ۱۴۰۱ ۴ ۲۳ ثبت نام ۲۵ تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تنی چند از اعضای هیات مدیره،‌ معاونان و مدیران عامل شرکت های گروه سایپا ضمن حضور در شرکت فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید، در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در راستای انجام تعاملات بیشتر به گفتگو پرداخت.

جواد توسلی مهر در این نشست مشترک گفت: صنعت فولاد صنعت مادر و یکی از زیرساخت‌های مهم تولید کشور است و از سوی دیگر نیز صنعت خودرو نیز پیشران است.

او با بیان اینکه بحث تولید می‌تواند حال مردم را خوب کند و با پرداختن به تولید و تأمین معیشت مردم سایر مشکلات نیز حل خواهد شد و راهکار آن اعتماد به توانمندی های داخلی و ظرفیت خوبی است که در کشور وجود دارد، افزود: شرکت‌های خودروسازی با حدود ۵۵ میلیون نفر سهامدار در بازار سرمایه رو به رو هستند، علاوه بر این ۶۰۰ هزار خانواده در زنجیره تأمین خودروسازی ارتزاق می‌کنند و گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو حدود ۱۰۰ هزار خانواده را شامل می‌شوند که قسمت بزرگی از اجتماع هستند و اگر روند این دو خودروساز در تولید مناسب باشد حال طیف بزرگی از مردم خوب خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در کشور و در دهه ۹۰ ایران خودرو دیزل زیانی ۱۳ برابر سرمایه داشت، افزود: در این شرایط سهامداران برای انحلال شرکت شکایت کرده بودند، سهامداران عمده از جمله ایران خودرو حال خوبی نداشت اما وقتی روند معکوس شد و افزایش و جهش تولید را در دستور کار قرار دادیم، در سال ۹۹ به چهار برابر میزان تولید رسیدیم و سال 1400 به سود خالص سنگین و سال ۱۴۰۱ به ۷ هزار میلیارد سود خالص رسیدیم و به نسبت همین مبلغ، پول به دولت دادیم و می‌توان گفت ۲ همت برای تولید سرمایه‌گذاری شد که حجم زیادی از اشتغال زایی را به همراه داشت.

او با بیان اینکه امسال در سایپا برنامه‌ای در دستور کار داریم که  ۱۰۰ درصد قابل انجام است، گفت: تولید حدود ۶۷۱ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار داریم و این آمار در سال گذشته 480 هزار خودرو بوده است که می‌توان گفت در سال جاری ما ۴۰ درصد افزایش تولید را خواهیم داشت.

توسلی با بیان اینکه اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است، ابراز کرد: ما مواد اولیه را از بورس تهیه می‌کنیم و اگر این قیمت توسط دولت مدیریت و نگهداری شود دیگر هر روز نیاز به قیمت‌گذاری خودرو نداریم و بخش عمده مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای انجام روند اصلاحی، رفتارهای خوبی را شاهد بوده‌ایم، ابراز کرد: امیدواریم تا چند روز آینده نتایج خوبی را از دولت در اصلاح قیمت مواد اولیه دریافت کنیم که بر این اساس تعاملاتمان با زنجیره تأمین از جمله فولادمبارکه بهتر و باعث مناسب تر شدن وضعیت تولید خواهد شد.

او تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین،‌ صنایع دانش بنیان، صنایع های‌تک، ایجاد تنوع محصول و افزایش کیفیت مستلزم جهش تولید و اصلاح ساختارهای مالی است که با انجام این امور یقینا سال متفاوتی در صنعت خودرو کشور خواهیم داشت و رکورد دهه 90 شکسته خواهد شد.

توسلی مهر افزود: تعاملات ما با فولادمبارکه در راستای افزایش 40 درصدی تولید خودرو است که افزایش ۴۰ درصدی اعلام نیاز به ورق خودرو در این راستا است.

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!