Web Analytics Made Easy - Statcounter

میشائیل بالاک اعتقاد ندارد که فصل آینده در بوندسلیگا، تیمی دیگر جز بایرن مونیخ قهرمان شود

بایرن مونیخ فصل گذشته دهمین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا را جشن گرفت. هر چند که این اتفاقی شیرین برای باواریایی‌ها است اما زنگ خطر را برای دیگر باشگاه‌های آلمانی به صدا در آورد.

طرفداری | حال با تقویت شدن بروسیا دورتموند و وضعیت خوبی که لایپزیش و بایرلورکوزن دارند، بسیاری این انتظار را دارند که فصل آینده قهرمانی جز بایرن در بوندسلیگا ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما میشائیل بالاک که از فصل آینده به عنوان کارشناس تلویزیونی در آلمان کار خود را آغاز خواهد کرد، نظری متفاوت دارد و اعتقاد دارد فصل آینده نیز، بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و از دیگر باشگاه‌ها به دلیل آنکه جدیت لازم در رقابت با بایرن را ندارند، انتقاد می‌کند. بالاک در مصاحبه با اشپورت آینس در مورد قهرمان فصل آینده بوندسلیگا، گفت:

بایرن مونیخ همچنان قدرتمند‌ترین تیم لیگ است. آن‌ها با تجربه و ذهنیتی که دارند، قهرمان می‌شوند. اما باشگاه‌های دیگر در تعیین هدف خود مشکل دارند و جدیت لازم برای چنین اهداف بزرگی را ندارند. سایر باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند که بیش‌تر محافظه کار باشند.

 بالاک اعتقاد دارد که دیگر باشگاه‌ها بوندسلیگا حاضر نیستند که ریسک مالی رقابت با بایرن مونیخ را بپذیرند زیرا نمی‌توانند با فشار رقابت با بایرن، کنار بیایند. بالاک در این‌باره، گفت:

 تنها اراده داشتن کافی نیست. چه کسی ریسک مالی چنین چیزی را می‌پذیرد حتی اگر بایرن را زیر فشار قرار دهد؟ چه کسی حاضر است این فشار را تحمل کند و با ریسک شکست خوردن در این رقابت کنار بیاید؟ من کسی را در این سطح نمی‌بینم.

بیش‌تر بخوانید:

یورگن کولر: دورتموند شانس اصلی قهرمانی لیگ آلمان در فصل آینده است

واتسکه: فصل آینده باشگاه‌ها برای جذاب کردن رقابت قهرمانی بوندسلیگا دست به هر کاری می‌زنند


 بالاک در ادامه از بروسیا دورتموند انتقاد می‌کند و اعتقاد دارد که بازیکنان جوان این تیم هنوز برای رقابت با بایرن آماده نیستند. بالاک در این‌باره، گفت:

 دورتموند بازیکنان جوانی را به خدمت می‌گیرد که هنوز از نظر ذهنی و شخصیتی به طور کامل رشد نکرده‌اند. بسیاری از آن‌ها به جز جود بلینگام از نظر ذهنی هنوز مانند یک استعداد هستند تا یک بازیکن برتر و گام بعدی را بر نداشته‌اند. به همین دلیل گاهی آن‌ها مقابل هرتابرلین یا بوخوم و بایرن مونیخ شکست می‌خورند. بایرن در 80 درصد از فصل بهترین عملکرد خود را به نمایش نمی‌گذارد اما قهرمان می‌شود. در طرف دیگر، دورتموند باید آماده باشد تا در هر بازی، بهترین فرم خود را داشته باشد.

 پس از آنکه بایرن مونیخ موفق به کسب دهمین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا برسد، زمزمه‌هایی در مورد تغییر فرمت بوندسلیگا و تعیین قهرمان با بازی‌های پلی آف به وجود آمدند و دوناتا هاپفتن رئیس سازمان لیگ آلمان (DFB) نیز چنین چیزی را رد نکرد. حال بالاک نیز ایده پلی آف در بوندسلیگا را جالب می‌داند و اعتقاد دارد باید در راستای بهبود جذابیت بوندسلیگا، کاری انجام شود. بالاک در این‌باره، گفت:

 من فکر می‌کنم که پلی آف باعث هیجان انگیز‌تر شدن لیگ می‌شود. نمونه آن را می‌توانیم در آمریکا ببینیم. در این شرایط برای من منطقی است که به جذاب‌تر کردن لیگ، فکر کنیم.

 بیش‌تر بخوانید: زیر ذره‌بین بوندسلیگا؛ بحث داغ تغییر فرمت بوندسلیگا

اخبار داغ 

افشین پیروانی در بیمارستان بستری شد وقتی همه گزینه های اصلی تیم ملی در چند ساعت دود شدند! آنسو فاتی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی بارسلونا را بر بازو بست / عکس یوویچ: کریستیانو رونالدو بزرگترین بازیکن تاریخ است و به همین خاطر شماره 7 را انتخاب کردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت با بایرن بایرن مونیخ باشگاه ها فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)

هری کین گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ