Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@12:03:17 GMT

گام نخست لیگ برتر را محکم برمیداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۵۸۴

گام نخست لیگ برتر را محکم برمیداریم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت : در گام نخست لیگ برتر مقابل قند کاترین آمل با تمام قدرت به میدان می رویم.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا از قزوین گفت: بدون شک دیدار نخست مسابقات لیگ برتر همیشه مهم و سخت بوده و برای همه تیم ها برداشتن قدم نخست سخت است.

وی افزود: خوشبختانه ما چون یک پیش فصل خوب داشتیم و بازیکنان مد نظر خود را جذب کردیم و با اطمینان از شاگردانم به دنبال این هستیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خوراکچی عنوان کرد: در این دیدار همه بازیکنان را در اختیار داریم و شهاب طالبی هم که فصل قبل به همراه مقاومت البرز سومین گلزن لیگ برتر بود پس از طی کردن مراحل سربازی به ما ملحق خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تیم کاترین آمل اگر چه نخستین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند ، اما این تیم از کادرفنی با تجربه ای سود می برد و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

مسئولان این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر بازیکنان خوبی به خدمت گرفته اند و بدون شک مقابل کراپ تیم دست و پا بسته ای نیستند.

وی افزود: هفته گذشته دیداری دوستانه مقابل سن ایچ ساوه داشتیم که شاگردانم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم  در نخستین گام بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

خوراکچی افزود : باید قدم نخست در لیگ برتر را محکم برداریم تا تجربه تلخ نیم فصل پارسال را در فصل جدید به تجربه ای شیرین تبدیل کنیم. 

 تیم فوتسال کراپ الوند در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۷ عصر امروز در سالن یادگار امام‌الوند از قندکاترین آمل پذیرایی می کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

همه دنیا جنایات اسرائیل را محکوم کردند اپوزسیون همچنان لال است، سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان، تجلیل از مقام معلم و معطلی ۱۴ ماهه لایحه امنیت شغلی کارگران از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۱۱اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!