Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@15:58:23 GMT

رئیس جمهور مصر به برلین سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۶۵۳

رئیس جمهور مصر به برلین سفر می‌کند

سفارت آلمان در قاهره اعلام کرد که رئیس جمهور مصر روزهای ۱۷ و ۱۸ ژوئیه برای یک سفر دو روزه به برلین پایتخت آلمان سفر می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از روسیا الیوم، سفارت آلمان در قاهره اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر به همراه هیئت عالی رتبه‌ای از مقامات مصری در رزوهای ۱۷ و ۱۸ ژوئیه به آلمان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام این سفارت السیسی با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور و اولاف شولتس، صدراعضم آلمان و همینطور تعدادی از وزاری آلمانی دیدار و گفتگو می‌کند. السیسی همچنین در کنفرانس بین المللی آب و هوا شرکت خواهد کرد.

فرانک هارتمن، سفیر آلمان در قاهره در این زمینه گفت:‌ از سفر رئیس جمهور مصر به آلمان بسیار خوشحالیم.

وی بیان کرد: این سفر بر تقویت و تعمیق روابط دوجانبه میان آلمان و مصر تاکید و اهتمام مشترک دو کشور در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک در رابطه با تغییرات آب و هوایی و ثبات در منطقه غرب آسیا را بازگو می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مصر ، آلمان ، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر ، فرانک والتر اشتاینمایر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مصر آلمان عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر رئیس جمهور مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: آیت‌الله رئیس رئیس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت در دومین دور سفر استانی، بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کنند.

وی افزود: دور نخست سفر استانی آیت الله رئیسی به قم موجب شد دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مهم استان قم اختصاص یابد که در دور دوم هم تلاش می‌کنیم این مسئله ادامه پیدا کرده و کمبود اعتبارات استان برطرف شود.

استاندار قم اولویت دور دوم سفرهای هیئت دولت را تکمیل مصوبات دور اول دانست و گفت: در استان قم هم تلاش می‌کنیم مصوباتی که اجرایی نشده در دور دوم شامل اعتبارات شود.

آقامیری منوریل و فرودگاه را دو اولویت دوم دوم سفر آیت الله رئیسی به قم دانست و اظهار کرد: مرحله اول اجرایی شدن این دو پروژه برطرف کردن مشکلات حقوقی آن است.

وی با اشاره به رصد یک تیم تخصصی بر تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی استان قم در حیطه ارزیابی عملکرد تصریح کرد: در حوزه مصرف انرژی هم این پایش ها به صورت جدی دنبال شده و دستگاه‌هایی که هدررفت انرژی دارند، جریمه می‌شوند.

استاندار قم گفت: خط قرمز مدیریت استان، فساد مالی و اداری است و در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 750078

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه