Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال جذب محمد محبی وینگر ایرانی تیم سانتاکلارای پرتغال هستند. باشگاه پرتغالی اصرار به واگذاری این بازیکن با انتقال قرضی دارد و آبی‌ها به دنبال این بودند که این انتقال قطعی باشد. هر چند در ادامه و با رقم درخواستای سانتاکلارا مدیارن استقلال پیشنهاد قرارداد قرضی دو ساله را  مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال روند طولانی این انتقال باعث شده تا اینطور به نظر برسد که جذب محبی از سوی استقلالی‌ها منتفی شده است. این در حالی است که آبی‌ها همچنان در حال مذاکره با این باشگاه هستند تا بازیکنی که مورد تایید ساپینتو هم قرار گرفته را آبی پوش کنند.

البته گفته می شود باشگاه سپاهان هم به صورت جدید پیگیری بازگرداندن محمد محبی به اصفهان است و معمولا سپاهانی‌ها وقتی وارد رقابت برای جذب یک بازیکن می شوند کمتر اتفاق می افتد که در پرونده آن انتقال شکست بخورند.

با این همه در بازگشت محبی به فوتبال ایران حالا تصمیم خود او هم تعیین کننده شده است. در صورتی که پیشنهاد دو باشگاه ایرانی برای جذب این بازیکن نزدیک باشد این محمد محبی است که باید انتخاب کند به تیم سابقش بازگردد و یا اینکه فضایی جدید در فوتبال ایران را تجربه کند.

طی هفته پیش رو پرونده انتقال محمد محبی تعیین تکلیف خواهد شد  باید دید این بازیکن در نهایت پیراهن کدام تیم را برای فصل آینده بر تن خواهد کرد.

کد خبر 690583 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر