Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:18:00 GMT

۸درصد مشترکان مازندرانی پرمصرف هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۹۶۹

۸درصد مشترکان مازندرانی پرمصرف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار کرد: امسال اقدامات گسترده‌ای برای تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید در دستور کار قرار گرفته و کماکان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به مدیریت پیک بار تابستان و جلوگیری از قطعی یا خاموشی، امسال اقدامات مهمی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و سایر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: همه اقدامات باعث شد تا این لحظه قطعی و خاموشی نداشته باشیم که باید مردم هم بحث مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

حسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران در بخش‌های مختلف  بر این است که هیچ خاموشی به بخش خانگی و تجاری اعمال نشود که تحقق این مهم مستلزم این است مشترکان نیز مدیریت مصرف برق را در ایام گرم سال به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳  رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف همزمان وسایل پرمصرف در زمان پیک بار خودداری شود، خاطرنشان کرد: درجه کولرها نیز روی ۲۵ درجه تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: تاکنون بیشترین میزان مصرف برق در استان یک‌هزار و ۸۵۰ مگاوات برق بوده است.

حسینی با اشاره به اهرم‌های تشویقی برای مشترکان کم‌مصرف، گفت: در مازندران ۸درصد مشترکان پرمصرف هستند که لازم است همین میزان هم به کاهش الگوی مصرف کمک کنند.

گفتنی است، شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک دارد که از این تعداد ۷۵ درصد آن خانگی، ۶ درصد کشاورزی و کمتر از یک درصد مشترکان صنعتی هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران پرمصرف ها خاموشی تابستان ۱۴۰۱ شرکت توزیع برق مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران از بهره‌مندی ۳ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد با هدف آگاهی رسانی از آسیب‌های اجتماعی خبر داد. - اخبار استانها -

وحید حسین‌زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در آمل با بیان اینکه در اجرای این طرح 500 هزار دانش‌آموز در سطح استان و در مقاطع مختلف درسی تحت پوشش قرار گرفته بودند، اظهار داشت: در نظام آموزشی استان یک کار علمی انجام شد که در بین 10 مساله آموزشی استان دو موضوع پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح سراد یک طرح سلامت اجتماعی و روانی دانش‌آموزان بوده که با کمک پنج دستگاه دادگستری، آموزش‌وپرورش، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی مازندران انجام شد، افزود: با برنامه‌ریزی و نشست‌های متعدد از سوی این پنج دستگاه و اجرای پروپوزال از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته به عنوان پایلوت سه شهر استان را انتخاب و تا اردیبهشت ماه سال‌جاری ادامه یافت.

معاون بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه طرح در سه مقطع در سه شهر چالوس، آمل و بهشهر و هر یک از شهرستان‌ها با ده مدرسه در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در این طرح سه هزار و 600 دانش‌آموز مورد غربالگری و ارزیابی قرار گرفتند که با شناسایی برخی از نمونه‌ها به مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند.

حسین‌زاده ادامه داد: طرح از مهرماه سال‌جاری در تمامی شهرستان‌های مازندران به اجرا درمی‌آید که هم‌اکنون فقط در دوشنبه‌ها با همکاری این پنج دستگاه در مدارس سه شهر انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه بحث آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی حلقه مفقوده نظام آموزش‌وپرورش و تربیتی جامعه ما است، افزود: با اجرای این طرح هم دانش‌آموزان، هم کادر آموزشی و خانواده‌ها آگاه می‌شوند با توجه به اینکه در این طرح 350 کادر اداری مشارکت داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مطمئنا با اجرای این طرح نسبت به آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان