Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: عملکرد شورای نگهبان به ویژه در بحث بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات عملکرد بسیار مطلوب و خوبی بوده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فرد یا افرادی نسبت به عملکرد شورای نگهبان انتقادی دارند به نظر من به دلیل عدم شناخت کافی آنها از شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی اظهار داشت: اعضای شورای نگهبان خود نیز عنوان کردند که بررسی صلاحیت کاندیداها توسط آنان براساس گزارش و مستنداتی است که در مورد کاندیداها به آنها می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بنده فقهای شورای نگهبان را از نزدیک می‌شناسم و عملکرد آنها را از نزدیک دیده‌ام و شاهد وسواس و دقت بالای آنها در انجام امور مربوط به شورای نگهبان بودم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: در مورد حقوقدانان هم وضع به همین ترتیب است و حقوقدانان شورای نگهبان را افرادی عادل می‌دانم، حقوقدانان شورای نگهبان با رای نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

سلیمی بیان داشت: دلیل سالم بودن شورای نگهبان در انجام وظایف خود همین بس که این نهاد انقلابی به دلیل عملکرد درست خود همواره مورد هجمه رسانه‌های بیگانه قرار داشته و دشمنان نظام همواره سعی داشتند تا این نهاد انقلابی را آماج اتهامات خود قرار دهند.

برچسب‌ها شورای نگهبان علیرضا سلیمی دلیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان علیرضا سلیمی دلیجان شورای نگهبان علیرضا سلیمی دلیجان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟