Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها میوه های باغات البرز نه تنها در کشور بلکه در کشورهای همسایه هم مشتری‌های دائمی دارد. از قضا قرار است برگزارکنندگان جام جهانی قطر با میوه‌های ایرانی از مهمانان خود پذیرایی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها میوه هایی به مانند قطره های طلا در باغ های چهارباغ برداشت می شود تا درآمد آن برکت سفره باغداران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوهایی که حاصل دست رنج مردم خونگرم روستاهای چهارباغ است چیده می شود تا کام مردم از طعم خوش میوه های رنگارنگ تابستانی شیرین شود.   اسدالله آقایی از باغداران چهارباغ نسبت به کیفیت محصولات امسال اظهار رضایت کرده و به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پول کشاوزری برکت دارد.     حامد آقایی مالک باغ ۲۰ هکتاری آلو در چهارباغ در گفتگو با خبرنگار تیتریک، اظهار داشت: ۹۰ درصد محصولات باغ ما به کشور روسیه صادر می شود.   وی ادامه داد: خوشبختانه کیفیت محصول ما به گونه ای است که اخیرا کشورهای قطر و دوبی از کشور امارات هم برای جام جهانی مشتری ما شده اند. علاوه کوددهی، هرس درختان و بیل زنی، سیستم آبیاری تحت فشار قطره ای داریم و البرز قطب تولید میوه های هسته دار در کشور است.     داوود بدرزاده معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داریم.   وی ادامه داد: باغات میوه هسته دار البرز اعم از آلو، هلو و شلیل از نظر عملکرد در واحد سطح، رتبه یک کشور را هم از آن خود کرده اند.   و اما از برکت همین توانمندی های ویژه در استان، میوه های البرز نه تنها در کشور بلکه در کشورهای همسایه هم همواره مشتری های دائمی دارد.   با تلاش و همت باغداران، پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۰ هزار تن آلو از باغ های استان البرز برداشت و روانه بازارهای داخلی و خارج از کشور شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال

وزیر کشور گفت: تقویت صادرات سفال از همدان منجر به افزایش سهم ما بازارهای جهانی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول