Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ «شکارچی» استفاده رئیس جمهور آمریکا از عبارت «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز جنگ روانی دیگری علیه کشورمان خواند و گفت: دشمنان تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، درپی ادعای مضحک «جو بایدن» مبنی بر استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استفاده رئیس جمهور مفلوک آمریکا و نخست‌وزیر درمانده رژیم جعلی صهیونیستی از عبارت «توسل به زور» را به حساب جنگ روانی، توهم و خواب آلودگی مسبوق به سابقه آنان می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به دشمنان گوشزد کرد که وقایع گذشته از جمله اشغال لانه جاسوسی امریکا در تهران، دفن شدن لشکریان آمریکا در صحرای طبس، شکست قطعی آمریکا در تحمیل هشت سال جنگ علیه ایران، فرار بزرگ اشغالگران آمریکایی از افغانستان، ویران شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد، شکار پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در خلیج فارس، شکست خفت‌بار پروژه آمریکایی لشکرکشی داعش در عراق و سوریه، شکست ذلت‌بار آمریکا و متحدانش در مقابل گروه انصارالله یمن، شکست در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان، شکست در جنگ ۲۲ روزه با حماس در فلسطین اشغالی، انهدام مقتدرانه پایگاه جاسوسی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل در اربیل، ویران شدن پایگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی در ارتفاعات جولان، خیس شدن شلوار نظامیان آمریکایی در خلیج فارس، وحشت و رعب عمیق نظامیان آمریکایی و صهیونیستی برای حضور و تردد معمولی در منطقه به واسطه آگاهی از عقوبت ظلم و جنایاتشان علیه بشریت و... را یک بار مرور کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادعای دشمنان درباره «توسل به زور» را ناشی از دلایلی همچون عملیات روانی، توهم و خواب آلودگی، دوشیدن بیشتر گاو شیرده و غارت بیشتر نفت رایگان، کند کردن روند افول آمریکا، ترمیم هیبت پوشالی شکسته شده آمریکا، کند کردن روند فروپاشی رژیم غاصب فلسطین و قدس شریف، نجات اقتصاد بیمار آمریکا با فروش سلاح بیشتر در منطقه، دلداری و روحیه دادن به رژیم جنایتکار و کودک‌کُش صهیونیستی این سگ پاسبان آمریکا در منطقه و نمایش نخ‌نما و حنای بی‌رنگ گزینه زور بادکنکی سینمای هالیود برای فریب برشمرد.

سردار شکارچی در پایان عنوان کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند که تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد؛ لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره و یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی جمهوری اسلامی ایران جنگ خلیج فارس رئیس جمهور آمریکا توسل به زور علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲