Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا حسینی نیک روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده که از امروز کار تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی و سرمایشی آغاز می‌شود و تا زمان بازگشایی مدارس ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۶۸ مدرسه نوساز و ۴۰۰ کلاس درس قدیمی به سیستم‌های سرمایشی و بهداشتی تجهیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی نیک گفت:  ۲۰۰ دستگاه کولر گازی و ۵۰ دستگاه کولر آبی خریداری شده و به مدارس استان ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده همه مدارس و خوابگاه‌های شبانه روزی اعم از نوساز و قدیمی تا مهرماه امسال به تجهیز می‌شود.

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

 بر اساس آخرین آمارها، سرانه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد ۸.۲ متر مربع است با این وجود مشکلات دیگری در زمینه فضای آموزشی مدارس وجود دارد.مدارس فرسوده و ناایمن در استان قریب به ۶۰۰ مدرسه هستند که باید بازسازی شوند. مدارس استیجاری و ناایمن در استان هم ۱۲۷ مورد هستند.در مدت ۱۰ سال اخیر در استان ۱۴۰ آموزشگاه ساخته شده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، ۴۵۰ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی مناسب، ۳۰۵ مدرسه کانکسی و ۲۱۶ مدرسه دو نوبتی  

و چرخشی در استان وجود دارد.

حسنعلی عزت خواه ادامه داد: ۳۰۰ آموزشگاه  زیر ۱۰ نفر در استان وجود دارد و ۱۱۴ مدرسه با پیشرفت های کاری مختلف در سراسر استان در دست اجراست.

 در حال حاضر ۶۵ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در ۳۵ درصد فضاهای آموزشی شهری تحصیل می کنند.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد