Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:33:51 GMT

مکرون: پاییز و زمستان سخت پیش روی فرانسه است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۳۵۸۹

مکرون: پاییز و زمستان سخت پیش روی فرانسه است

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش المیادین، رئیس جمهور فرانسه با پیش بینی طولانی شدن جنگ در اوکراین، هشدار داد پاییز و زمستان آینده بدون شک بسیار سخت خواهد بود.

امانوئل مکرون در مصاحبه تلویزیونی به مناسبت روز ملی فرانسه از فرانسوی‌ها خواست خودشان را برای پاییز و زمستان سخت آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون مدعی شد: فرانسوی‌ها باید برای بی نیازی از گاز روسیه که مسکو از آن به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کند، آماده شوند.

مکرون اعلام کرد دولت فرانسه قصد دارد طرحی را برای صرفه جویی در استفاده از انرژی آماده کند.

کمیسیون اروپا پیش از این هشدار داده بود در صورت قطع عرضه گاز توسط مسکو به اروپا، وضعیت ممکن است از این هم بدتر شود چرا که اروپا همچنان به وادرات نفت و گاز روسیه به شدت وابسته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی ماکرون رئیس جمهور فرانسه تامین سوخت افزایش قیمت روسیه گاز آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری نظامی با ایران است.

شویگو، امروز (جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپاد‌های جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند