Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی نوروزی سرپرست شرکت مخابرات مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تعداد یک‌هزار و ۲۵۶ سایت سیار با ۴هزار و ۲۷۸ تکنولوژی در استان وجود دارد که از این تعداد یک‌هزار و ۴۱۴ سایت مجهز به تکنولوژی ۴G  و  ۹۴۰ سایت مجهز به تکنولوژی ۳G و یک‌هزار و ۹۲۴ سایت مجهز به تکنولوژی ۲G  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۷۴ درصد سایت‌های استان دارای پوشش ۴G هستند که با اجرایی شدن  ۲۰۹ سایت جدید ۴G تا پایان امسال این تکنولوژی به عدد ۹۱ درصد می‌رسد.

مدیرعامل  مخابرات منطقه مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر استفاده از کابل‌های فیبر نوری گزینه بسیار مناسب و آخرین تکنولوژی انتقال روز دنیا برای رفع مشکل پهنای باند در مازندران است، اضافه کرد: به منظور گسترش خدمات ارتباطی مخابرات به نقاط دوردست توسعه فیبرنوری به مناطق محروم و روستاهای کم جمعیت استان در دستور کار قرار دارد. 

نوروزی با بیان اینکه حدود ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری در برنامه داریم، گفت: توسعه فیبر نوری در گلوگاه، بهشهر، نکا هزارجریب، دودانگه ساری، لاجیم و آلاشت سوادکوه، بندپی غرب و شرق، آمل تا آب‌اسک هراز، نور تا بلده، چالوس و رامسر را در دستور کار داریم که بخش اعظم آنها اجرایی و برگردان تجهیزات انجام شده و باقی‌مانده این فیبرها در دست اجرا است. 

وی در پایان یادآور شد: به منظور پایداری شبکه ارتباطی تاکنون حدود ۸۰درصد توسعه فیبر نوری در استان مازندران انجام شده است. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران اینترنت فیبر نوری سایت های مخابراتی استان مازندران فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل