Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:25:54 GMT

هوای استان مرکزی طی روزهای آتی اغلب صاف است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۳۹۲۲

هوای استان مرکزی طی روزهای آتی اغلب صاف است

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام هواشناسی استان مرکزی طی روز گذشته با شمالی شدن جریانات بر روی نواحی مرکزی و کویر مرکزی کشور از شدت غبار منتقل شده به استان کاسته شد.

الگوی غالب جریانات مؤثر بر روی استان از ساعات بعدازظهر امروز عمدتاً شرقی خواهد شد که به همراه افزایش سرعت وزش باد در استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق مستعد از جمله دشت میقان شرایط برای خیزش گردوخاک و انتقال آن به نواحی همجوار مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هوای استان طی روزهای آتی اغلب صاف، در ساعات بعدازظهر همراه با باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

دمای هوا تا فردا نوسان محسوسی نخواهد داشت اما از روز شنبه تا اواخر هفته روند افزایش تدریجی خواهد داشت.

کد خبر 5538720

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی استان مرکزی دمای هوا پیش بینی وضعیت هوا کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی عید غدیر خم شیراز شیوع کرونا مشهد سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه با توجه به عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رگبارهای پراکنده، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط خواهیم بود.

وی افزود: طی روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به میزان وزش باد برخاستن گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از ظهر سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته کشاورزی اهواز با ۳۹.۶ و ایذه با ۱۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۲ و حداقل به ۲۳.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 748870

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • این عنکبوت بی رحم و خطرناک است(عکس)
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده