Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:34:56 GMT

۱۲۰ مشاور املاک غیرمجاز در پاکدشت پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۳۹۷۹

۱۲۰ مشاور املاک غیرمجاز در پاکدشت پلمب شدند

جواد سیری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم و مسئولان در جلوگیری از ایجاد نرخ کاذب در قیمت خرید و اجاره‌بها و برخی سوداگری‌ها در حوزه مسکن، برخورد جدی با واحدها مشاور املاک غیرمجاز است که این مهم با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه مشاوران املاک در مناطق شهری و روستایی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای این طرح، ۷۰ واحد مشاور املاک غیرمجاز در خرداد ماه و ۵۰ واحد غیرمجاز در تیرماه امسال شناسایی و از سوی مسئولان پلمب شدند.

سیری گفت:علاوه بر این از ابتدای تیرماه ۴۰ پرونده تخلف در حوزه‌های مختلف مشاوران املاک در پاکدشت تشکیل شده و به منظور سیر مراحل قانونی به  اداره تعزیرات حکومی ارجاع داده شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت الزامات قانونی درهنگام عقد قرارداد بین موجرین و مستأجرین گفت: بر اساس ماده ۴۶۶ قانون مدنی، اجاره عقدی است که به موجب آن مستاجر، مالک منافع عین مستاجره می‌شود و این امر باید در مبایعه‌نامه رسمی که در قرارداد ۴ برگی هولوگرام‌دار تنظیم شود.

سیری اظهار داشت: مبایعه‌نامه‌ها باید در واحدهای مشاور املاکی تنظیم شود که دارای جواز کسب باشد و در هنگام خرید ملک، لازم است تا استعلامات لازم را از ادارات مختلف انجام دهند و سپس نسبت به تنظیم قرارداد اقدام کنند و در صورت مبهم بودن معامله، حتما به اتحادیه مشاوران املاک مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پاکدشت گفت: مردم حتما مبایعه‌نامه اجرای بهای خود را در قراردادهای ۴ برگی دارای کد رهگیری و هولوگرام اصالت تنظیم کنند تا در صورت بروز اشکال، از طریق قانونی بتوانند مشکل ایجاد شده را پیگیری کنند.

وی از مردم خواست تا صورت بروز مشکل در انعقاد قرارداد با شماره تلفن  ۳۶۰۳۷۰۰۸ و ۳۶۰۳۷۰۰۹ تماس حاصل نمایند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها نرخ اجاره بها مسکن پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ اجاره بها مسکن پاکدشت نرخ اجاره بها مسکن پاکدشت مشاوران املاک مشاور املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳