Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:49:03 GMT

«سینماچی» به سراغ « خندوانه» می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۴۲۵۵

«سینماچی» به سراغ « خندوانه» می‌رود

«سینماچی» رادیو جوان برنامه تخصصی حوزه سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی است که این بار با فرارسیدن قسمت‌های پایانی فصل هشتم برنامه خندوانه، در گفتگوی تلفنی مفصل با رامبد جوان به بررسی ابعاد مختلف این برنامه خواهد پرداخت.

فاطمه شهبندی تهیه کننده «سینماچی» در مورد جزییات این برنامه گفت: در این برنامه به طور کامل به بررسی ابعاد مختلف برنامه خندوانه خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش فیلمچی، رامبد جوان طراح و مجری برنامه خندوانه پس از هشت فصل از پخش این برنامه، در گفتگویی از تغییرات خندوانه در طول این سال‌ها و ایده‌های تیم ایده‌پردازش در فصول جدید، برای پرفروغ نگه‌داشتن این برنامه خواهد گفت.

به گفته این تهیه کننده، در بخش‌های دیگر سینماچی، محمد صادق لواسانی، خندوانه را از بعد فنی و محتوایی تحلیل و بررسی خواهد کرد. در بخش موزیکانچی به بررسی کامل فرم و محتوای موسیقی‌های خندوانه و جریان‌سازی آن در این برنامه صحبت خواهیم کرد و در پایان محیا ساعدی مروری بر آثار رامبد جوان در سینما و تلویزیون خواهد داشت.

سینماچی، به تهیه کنندگی فاطمه شهبندی و سردبیری و اجرای علی مرادخانی، جمعه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های رادیویی رامبدجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم

 شهردار سنندج پنجشنبه شب در آئین افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هفته سنه که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سنندج در طول تاریخ همواره مامن و خاستگاه مردان و زنانی است که با شجاعت، جسارت، عشق و ایمان خشت بر خشت نهاده و میراثی اینچین گرانبها و گنجینه‌ای پر از هنر و دانایی و خرد از خویش به یادگار گذاشته‌اند.

سیدانور رشیدی گفت: به مناسبت هفته فرهنگی سنه ۱۹ عنوان برنامه شاخص شهرداری سنندج تدارک شده است.

وی یادآور شد: در برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های هفته سنه به هنر‌های گوناگون و اقشار و طیف‌های مختلف سنی توجه شده است.

وی، رونمایی از سردیس استاد نام آشنای کردستان استاد عباس کمندی را از برنامه‌های شاخص هفته سنه بیان کرد و ادامه داد: طی روز‌های اخیر شاهد ایثار جان یکی از شهروندان به نام آرمان بنفشی که برای نجات ۴ شهروند گرفتار در چاه بودیم با پیشنهاد استاندار مسیری به نام این جوان ایثارگر در این مراسم فرهنگی خواهیم بود.

همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته سنه از سردیس استاد نام‌اوازه عباس کمندی رونمایی شد.

زنده یاد عباس کمندی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر سنندج است. بر اساس آنچه عنوان شده است این هنرمند عرصه موسیقی هرگز از هیچ کس تقلید نکرده و سبک مخصوص به خود را داشت.

استاد کمندی اول خرداد ماه سال ۹۳ در سن ۶۲ سالگی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان توحید سنندج دار فانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم