Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:35:05 GMT

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۴۴۳۹

چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «افشین یاری» افزود: با راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس رده های اجرایی و همچنین پلیس آگاهی تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با بکارگیری شگردهای پلیسی و اقدامات فنی باند سه نفره سارقان سیم برق شناسایی و نامبردگان در یک اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی به ارتکاب پنج فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ یاری اضافه کرد: همچنین در عملیات دیگری مقداری انواع مواد مخدر کشف، ۶ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم توقیف، هشت معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۱۱ نفر جلبی و ۲ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند.

 کشف شیر غیربهداشتی

جانشین انتظامی استان همدان از کشف شیر خام غیر بهداشتی از یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار خبر داد. 

سرهنگ "رضا زارعی" گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور کردستان - همدان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل شیر خام مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی مدارک راننده و بار خودرو، ۲۳ تن شیر خام فاقد مجوز و غیر بهداشتی به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در همدان 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را اجرا کردند.

سرهنگ «هادی نجفی صالح» افزود: با اجرای این طرح ۱۵ سارق و یک معتاد و ۲ خرده فروش دستگیر و چهار دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

وی کشف و دستگیری سارقان ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت منزل، ۲ فقره کش و روزنی و هفت فقره سایر سرقت ها را از دیگر اقدامات برشمرد.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در رزن 

فرمانده انتظامی رزن از دستگیری خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان رزن، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «مظاهر علیجانی» افزود: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله ماموریت مختلف، چهارنفر از خرده فروشان موادمخدر سطح شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی و همچنین ترازوی توزین کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند از تمامی شهروندان خواست با هوشیاری و افزایش آگاهی مانع از گرفتار شدن در دام اعتیاد شوند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی همدان سرقت کالای قاچاق فقره سرقت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان