Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، کارگروه عفاف و حجاب سازمان پایانه‌های مسافربری متشکل از مدیرعامل سازمان پایانه‌ها، نماینده اداره کل حمل‌ونقل و پایانه مستقر در پایانه، نماینده حوزه علمیه استان و مسئول ایستگاه فرهنگی سازمان است.

در این راستا مقرر شد با توجه به حضور قومیت‌های مختلف و مسافران اتباع از کشور‌های همسایه با پوشش‌های مختلف، بنر‌ها و بروشور‌هایی با زبان‌های مختلف طراحی شود و در نقاط مختلف پایانه‌ها نصب گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ایستگاه فرهنگی سازمان نیز با پخش کلیپ‌ها و نماهنگ‌هایی با موضوع رعایت حجاب در سالن کوثر پایانه مرکزی و تشویق کودکانی که حجاب را رعایت می‌کنند، اهدا جوائز به آن‌ها را انجام خواهد داد.

همچنین مقرر شد پلیس پایانه با تذکر لسانی در بین مسافران در امر حفظ حجاب و عفاف فعالیت کرده و در صورت عدم رعایت با آن‌ها برخورد نماید و مقرر گردید که از حمل حیوانات خانگی توسط اتوبوس‌ها جلوگیری به عمل آید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مسافربری عفاف و حجاب سازمان پایانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!