Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، انسیه خزعلی روز جمعه در همایش زیست عفیفانه رویداد ملی گوهرشاد که همزمان در مناطق آزاد سراسر کشور برگزار می شود در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: مساله حجاب و عفاف یکی از مسائلی است که در جنگ بزرگ شناختی و برنامه ریزی و سرمایه گذاری وسیع دشمن قرار گرفته است . این به معنای تهی کردن و تغییر دادن هویت دینی و ملی یک ملت برای تسخیر آن سرزمین بدون شلیک حتی یک گلوله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : حرکتی که دنیای غرب بعد از جنگ جهانی دوم شروع کرده و اطلاعاتی که از کشورهای غربی به دست ما می رسد نشان از تصویب و بودجه های کلانی در این زمینه است .

معاون رئیس جمهور در امور خانواده با بیان اینکه سلاح جنگ سایبری مانند سلاح اتمی بی صداست تا جایی که می تواند به طور کامل ملتی را نابود کند ، اظهار داشت : از هر نابودی خطرناک تر قرار گرفتن در سمت مدافع دشمن است یعنی اگر در جنگ فیزیکی سربازی با گلوله دشمن از دست می رود در جنگ شناختی ، سایبری و ترکیبی یکی از این سربازان به جبهه دشمن می پیوندد و افراد دیگری را نیز با خود هماهنگ و همراه می کند که تبعات و تلفاتش بیشتر از جنگ فیزیکی است .

خزعلی اضافه کرد : آمریکا در سال ۲۰۱۹، ۱۰ میلیارد دلار برای جنگ سایبری تعیین و در نظر گرفت و هرسال ۱۰ درصد بر این اعتبار افزود، این نشان دهنده اهمیتی است که برای جنگ شناختی و اهمیتی که برای تاثیر گذاری ملتها از این مسیر قرار داده اند و اگر بدرستی نبینیم و متوجه نباشیم دشمن در اثر غفلت ما سرزمین مان را تسخیر می کند .

وی با بیان اینکه این جنگ جدیدی نیست و به عنوان حربه پنجم از آن یاد می شود تاکید کرد : خداوند نیز می خواهد از جنگ شناختی علیه دشمن استفاده کنیم اما ما عمدتا در موضع پدافندی قرار داریم درصورتی که خداوند می خواهد ما در مرحله آفندی باشیم . این وظیفه ماست که جلودار این جنگ باشیم و از این توان و هنر استفاده کنیم .
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما از هنر در جایگاه خود بدرستی بهره نگرفته ایم ، اظهار داشت : ما به درستی از  فیلم ، کلیپ و تصاویر زیبا برای نشان دادن فرهنگ و ارزشها خود استفاده نکردیم ولی دشمن از این حربه به خوبی استفاده کرد لذا وظیفه داریم در خط مقدم این جنگ حرکت کنیم .
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد : دشمن توانسته در این جنگ پیشروی کند که از جمله آنها مساله حجاب و عفاف است که با کوچک نشان دادن و تحقیر حجاب ، جایگزین کردن ضد ارزشها ، معرفی زن بعنوان کالا و ابزار بتواند ذوق و شناخت و اعتقادات ما را زیر سوال ببرد.

وی خاطر نشان دکرد : ما نیاز داریم که با رصد و تحیل شناختی و برنامه ریزی در این جهت عملیات شناختی دشمن را خنثی کنیم و انفعالی حرکت نکنیم بلکه جلودار و پیشران باشیم . در سند تحول زن و خانواده یکی از مواردی که مطرح می شود پیشران و پیشقدم بودن و منفعل عمل نکردن و حرکت ساز بودن در جامعه است .

معاون رئیس جمهور اظهار داشت : باید توجه کنیم تلاش دشمن برای ناپاک کردن جامعه و به سوق دادن به سمت ناپاکی و فاصله گرفتن از تقوی است لذا حرکت سازی باید با نگاه صحیح به باورها و نگرشها وجلوگیری از پیشرفت دشمن در تغییر باورها و شناختها و احساس ناامیدی باشد .
خزعلی با اشاره به تاکید رهبری بر روایتگری با تکیه بر افندی ، تبیین و پدافنیدی گفت : ما وظیفه داریم در بخش حجاب و بهره گیری لازم از هنر را داشته باشیم . ما بدنبال روابط پاکی هستیم که در مرحله اول به نفع بانوان سپس خانواده و پایداری و صمیمیت و مودت خانوداهاست این همان چیزی است که دشمن می خواهد از ما بگیرد و اکتفا به یک قدم و دو قدم نمی کند .
وی افزود : غرب بسیار جلوتر حرکت کرده و می خواهد مساله خانوداه های همجنس را باب کند لذا اگر سنگر اول را از دست دادیم باید منتظر باشیم سنگر های دیگر را از دست دهیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد : باید با برنامه ریزی هنرمندانه ای که در بخش های فرهنگی انجام می شود الگوهای موفقی که ضمن حفظ ارزشها و حجاب و عفاف توانسته برای زن در جامعه نمونه اعلی ارائه دهند را معرفی کنیم . با توجه به اینکه کارفرهنگی نیاز به همراهی زن و مرد و کل جامعه دارد همه باید این حساسیت را درک کرده و از همه وسیله ها برای این امر فرهنگی کمک گیرند .
وی تاکید کرد : دولت سیزدهم کمک های لازم را در این خواهد داشت و از همه برنامه هایی که بر خانواده های پاک کردن جامعه و حفظ اصالت زن و خانواده تاکید دارد حمایت می کنیم. این  دولت مردمی است و به شما تعلق دارد و بوسیله خود شما اجرا و عمل می کند .
چندانی از منطقه ندارند ؟
حسین زاده تاکید کرد : هنگامی در منطقه آزاد می توانیم از اسلامی بودن حرف بزنیم که عدالت اجتماعی محقق شود وگرنه بهره مندی عده ای خاص کار ارزشمندی نیست مهم حضور فرهیختگان و نخبگان است در گام اول تعاونی های مردمی است و اول باید مردم از بهره های مناطق سهیم شوند.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب انسیه خزعلی حجاب و عفاف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب انسیه خزعلی حجاب و عفاف روز عفاف و حجاب انسیه خزعلی حجاب و عفاف گیلان معاون رئیس جمهور حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح نور فراجا که در گلستان شهدای این شهر برگزار شد از همه کسانی که به سبب تکلیف دینی خود با حضورشان از عفاف و حجاب حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت: این مجلس در مکانی مقدس برگزار شد، شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام از جان خود گذشتند و این افتخاری است برای پلیس که در محضر شهدا به تکلیف الهی، قانونی و شرعی خود در همان راه شهدا عمل می‌کند.

فرمانده فراجا ادامه داد: قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) می‌رسد.

رادان مسئولان و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است. غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مومن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند.

رضاخان هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد. رضاشاه هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، بگیرد.

رادان تصریح کرد: غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند. چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود، اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در گلستان شهدای اصفهان آرمیده‌اند نشان دهنده این است که مردم ایران در برابر نقشه‌های دشمن سرخم نمی‌کنند و مردم اصفهان مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که با غیرت و دینداری خود سال‌های سال پا به پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده فراجا گفت: مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود.

رادان ادامه داد: ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمین مان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهید پرور باشند.

وی در بخشی از سخنان خود با طرح این پرسش‌ها که از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟! و در دانشگاه‌هایی که به دختران ستم دیده با بدترین وضعیت حمله ور می‌شوند چه خبر؟ گفت: دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا با تحریف واقعیت، مردم ایران را نسبت به دین ضعیف و سست عنصر کنند ولی حماسه نهم دی‌ها همچنان در حال شکل گیری است و این نهضت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

tags # سید ابراهیم رئیسی ، اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است