Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که به دعوت همتای خود به جمهوری آذربایجان سفر کرده، امروز (جمعه) در این سفر با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در این سفر در آرامگاه حیدر علی اف رئیس جمهور فقید جمهوری آذربایجان حضور یافت. شمخانی همچنین با حضور در محل یادبود شهدای استقلال جمهوری آذربایجان، به مقام شهدا ادای احترام کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان بر عزم قاطع جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بازیگرانی که درصدد تخریب روابط دو کشور هستند تاکید کرد و افزود: با کمک یکدیگر نباید اجازه دهیم هیچ عاملی بین ما فاصله بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان نیز در سخنانی اظهار داشت: روابط دو کشور بر اساس اراده قاطع رهبران دو کشور بدون تاثیرپذیری از فشار کشورهایی که مایل به مناسبات دوستانه و گرم ما نیستند با جدیت در حال پیشرفت است. (اینجا بخوانید)

علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای سفری رسمی به جمهوری آذربایجان رفته، صبح امروز (جمعه) ۲۴ تیر ماه با استقبال «رامیل اسوب اف» همتای آذری خود وارد فرودگاه باکو پایتخت این کشور شد.

این سفر در چارچوب سفرهای برنامه ریزی شده به منطقه قفقاز جنوبی انجام شده است. پیگیری اجرای توافقات دو کشور و تبادل نظر درباره ارتقای سطح روابط و همچنین بررسی آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و اقتصادی در حوزه‌های منطقه‌ای و جهانی از جمله اهداف سفر شمخانی به جمهوری آذربایجان است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اخیرا نیز به ارمنستان سفر کرده بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان شمخانی حیدرعلی اف شهدای استقلال دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری آذربایجان دو کشور علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل در آمریکا که از فعالان فلسطینی به شمار می‌آیند برای حمایت و احترام به فلسطینی‌ها این کلیپ جالب را تهیه کردند و از طریق فضای مجازی دست به دست فرستاده اند.

کد خبر 847229 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم