Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا گفت: این جشنواره به همت ۱۱ کمیته ورزش‌های آبی و با حمایت هیات قایقرانی استان بوشهر، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مجموعه گردشگری درسا  برگزار شد.

مهدی زارعی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشتی بیشتر شهروندان بوشهری با دریا و استفاده از این ساحل بکر بویژه در فصل تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه ورزش‎‌های آبی سال‎های گذشته در استان بوشهر بخوبی کار نشده است که در همین راستا برگزاری نخستین جشنواره ورزش‎های آبی در بوشهر تدارک دیده شد.

زارعی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌‎های رایگان جت اسکی، دراگون بت و قایقرانی از جمله برنامه‎‌های جانبی جشنواره بود که با استقبال خوب حاضران در جشنواره همراه شد.

وی افزود: برپایی غرفه‌های اقلام مورد نیاز ورزش‌‎های آبی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌‎های جانبی نخستین جشنواره ورزش‌‎های آبی استان بوشهر بود.

زارعی گفت: امید است این جشنواره در دوره‌‎های آینده با حمایت بیشتر دستگاه‎‌های متولی برگزار شود چرا که به رونق گردشگری دریایی آن هم در آستانه ورود مسافران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: بوشهر از استان‎‌های پیشگام در رشته‌های قایقرانی است که تثبیت این پیشگامی نیازمند کار و تلاش بیشتر با هدف ترغیب نسل جدید برای انجام ورزش‌‎های آبی است.

زارعی افزود: اینکه در جشنواره امروز به طور متناوب یک هزار نفر در محل برگزاری جشنواره و آن هم در گرمای بیش از ۴۰ درجه شرکت کردند نشان‎ می‎‌دهد اقبال خوبی به ورزش‎های آبی در استان وجود دارد که باید به تدریج سایر شهرستان‎های ساحلی نیز میزبان این رویداد مهیج و جذاب باشند.

برچسب‌ها بوشهر قایقرانی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قایقرانی خلیج فارس بوشهر قایقرانی خلیج فارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال

شایان ذکر است عبارت «فیجیتال» از ترکیب عبارت‌های فیزیکال و دیجیتال ساخته شده و به‌معنی ترکیب تجربه‌های دیجیتالی و فیزیکی است.

ثبت‌نام در این رقابت‌ها از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

جزئیات بیشتر این رقابت را می‌توانید در فیلم زیر ببینید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903353 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد