Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل افزایش خودسرانه قیمت‌ها با دو کارخانه تولیدی شیر پگاه لرستان و آب معدنی بیشه خرم‌آباد قانونی برخورد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از ثبت تخلف کارخانه‌های شیر پگاه لرستان و آب معدنی بیشه خرم‌آباد به دلیل افزایش قیمت خودسرانه خبر داد و گفت:در بازرسی‌های انجام شده از کارخانه شیر پگاه مشخص شد این کارخانه با افزودن اقلامی، چون پروتئین و ویتامین به افزایش خودسرانه قیمت‌ها اقدام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا القاصی مهر ادامه داد: در این بازرسی‌ها همچنین مشخص شد کارخانه آب معدنی بیشه طی یک ماه به درج سه قیمت مختلف بر روی محصولات خود اقدام کرده بود.

او با بیان این که برای این کارخانه‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل شده ایت خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تخلف کارخانه شیر پگاه لرستان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که بر اساس قانون به بیش از ۹ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد و در حال حاضر پرونده برای رای قطعی در مرحله تجدیدنظر قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به آمار بازرسی‌ها در حوزه کالا، بهداشت و درمان و قاچاق کالا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در حوزه کالا و خدمات ۷ هزار و ۷۶۹ پرونده تعزیراتی به ارزش ۴۲۹ میلیارد ریال در لرستان تشکیل و همگی پس از صدور رای مربوطه مختومه شده اند.

القاصی مهر با اشاره به کشف ۶۹ واحد احتکار کالا‌های اساسی به ارزش ۴۸ میلیارد و ۸۶۳ ملیون ریال از ابتدای سال تا کنون افزود: تمام کالا‌ها به قیمت مصوب در بازار توزیع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه افزایش قیمت شیر پگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟