Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:48:24 GMT

همدان یک تیم فوتبال به لیگ برتر بدهکار است!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۴۹۳۹

همدان یک تیم فوتبال به لیگ برتر بدهکار است!

ایسنا/همدان رئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: استان همدان با توجه به پتانسیل بالایی که در فوتبال دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های چندین ساله هیات فوتبال یک تیم به لیگ برتر بدهکار است و می‌بایست طی سال‌های آتی شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری همدان یا حتی پاس همدان در لیگ برتر باشیم.

به گزارش ایسنا، عباس صوفی اضافه کرد: چشم‌انداز ما باید بزرگ باشد و ماحصل سال‌ها کار کردن بر روی فوتبال رده‌های پایه را با ورود به لیگ‌های بالاتر مشاهده کنیم؛ هم‌چنین همدان میزبان دوره حرفه‌ای مربیگری A فوتبال آسیا شده است و به زودی این دوره برگزار خواهد شد و ۱۶ سهمیه فقط از استان همدان در این دوره شرکت خواهند کرد که آمار بسیار قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صوفی در نشست خبری با ورزشی‌نویسان استان ضمن تاکید بر این‌که قدرت رسانه‌ای خبرنگاران ورزشی همدان در طی این سال‌ها موجب شده از رخ دادن بسیاری از اتفاقات تلخ در ورزش و فوتبال همدان جلوگیری شود، اظهار کرد: ورزشی‌نویسان و اصحاب رسانه پایه‌هایی مستحکم برای ورزش استان هستند، ما قدردان تمامی زحمات ورزشی‌نویسان که به‌حق همه‌ی آن‌ها کارشناس فوتبال هستند هستیم.

وی افزود: در رابطه با مسئله تیم فوتبال شهرداری همدان اتحاد خوبی در بین جامعه فوتبالی استان اعم از ورزشکاران و ورزشی نویسان و هیات فوتبال شکل گرفت و شما شاهد این موضوع بودید که هیات فوتبال سریعاً به این موضوع ورود کرد و نگذاشت خدای‌نکرده زمانی به تیم فوتبال شهرداری آسیب وارد شود و اقدام هیات فوتبال موجب شد از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در صورت منحل شدن یا انتقال امتیاز شهرداری به استان دیگر جلوگیری شود؛ البته این اتفاقات در حد همان شایعات باقی ماند و اعضای شورای شهر به این موضوع ورود کردند و تصمیم بسیار خوبی گرفتند که شایسته تقدیر است.

صوفی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در آینده‌ای نزدیک طی برگزاری یک مراسم از ۵۰۰ نفر از برترین‌ها و فعالین هیات فوتبال استان همدان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود در ورزش، فوتبال با ۹۴ درصد، بیش‌ترین ضریب نفوذ در بین خانواده‌ها را دارد؛ به همین علت هیات فوتبال همدان جزو فعال‌ترین و پرمشغله‌ترین هیات‌های استان است؛ در سال گذشته بیش از ۵۰۰ مسابقه برگزار کردیم که نشان از برنامه‌ریزی دقیق هیات دارد.

رئیس هیات فوتبال استان همدان گفت: در مباحث پشتیبانی از تیم‌های فوتبالی به لحاظ قانونی محدودیت داریم اما تمام تلاش خودمان را کردیم که از هر طریقی که بشود به این تیم‌ها کمک کنیم؛ مشکلات زیرساختی نیز وجود دارد و سعی در حل آن داریم.

وی تاکید کرد: حضور بیش از هزار مربی مرد و ۲۰۰ مربی زن آموزش دیده در فوتبال استان، حضور بیش از ۱۶ تیم در رده‌های پایه، برخورداری از ۱۰۰ داور که ۵۰ نفر آن‌ها در بالاترین لیگ‌ها داوری می‌کنند و بهره‌مندی از چند داور بین‌المللی سرشناس، حضور بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال در استان، حضور ۹ تیم فوتبال و ۵ تیم فوتسال در لیگ‌های کشوری، برگزاری متداول دوره‌های استعدادیابی، مربیگری، داوری، دانش‌افزایی بالاخص در بالاترین سطح یعنی سطح A و تعداد سهمیه بالا برای حضور همدانی‌ها و هم‌چنین رشد و توسعه فوتبال بانوان و دعوت پنج بانوی همدانی به اردوی تیم ملی و بسیاری از موارد دیگر نشان می‌دهد هیات فوتبال استان همدان با کمک کمیته‌های زیرمجموعه چه تقویم سالانه سنگینی را دنبال می‌کند که موفق به انجام تمامی این امور شده است؛ همدان میزبان دوره حرفه‌ای مربیگری A فوتبال آسیا شده است و به زودی این دوره برگزار خواهد شد و ۱۶ سهمیه فقط از استان همدان در این دوره شرکت خواهند کرد که آمار بسیار قابل توجهی است.

صوفی ادامه داد: تمامی شهرستان‌ها در فوتبال فعال هستند و لیگ استانی و لیگ شهرستان‌های ما با قدرت پیگیری می‌شود و استعدادیابی در همه شهرها صورت می‌گیرد؛ در این زمینه‌ها در کشور پیش‌رو هستیم.

وی با بیان این‌که ماحصل زحمات چندین ساله بر روی فوتبال پایه و فوتبال بانوان و برگزاری دوره‌های متداول مربیگری دارد کم کم نمایان می‌شود، اشاره کرد: استان همدان با توجه به پتانسیل بالایی که در فوتبال دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های چندین ساله هیات فوتبال یک تیم به لیگ برتر بدهکار است و می‌بایست طی سال‌های آتی شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری همدان یا حتی پاس همدان در لیگ برتر باشیم و چشم‌انداز ما باید بزرگ باشد و ماحصل سال‌ها کار کردن بر روی فوتبال رده‌های پایه را با ورود به لیگ‌های بالاتر مشاهده کنیم؛ بیش از ۲۴ بازیکن در بالاترین سطح فوتبال در تیم های مختلف فوتبال کشور حضور دارند که نشان می‌دهد پتانسیل بازیکنان و استعدادهای ما بالا است و طی سالیان اخیر در این زمینه رشد کرده‌ایم.

سکاندار فوتبال استان همدان اضافه کرد: خدا را شکر مشکل تیم شهرداری همدان حل شد، حالا باید با کمک اصحاب رسانه و مسئولان مشکل تیم پاس همدان را حل کنیم و این تیم از سکوت رسانه‌ای فعلی خارج شود و به درجات بالا برسد؛ حضور افرادی چون حمیدرضا عابری منصور در فوتبال و ورزش استان نعمت است زیرا از جیبشان برای فوتبال این دیار تاریخی هزینه کرده‌اند و باید قدردان زحماتشان باشیم؛ هفته آینده با برگزاری جلساتی با حضور آقای اولیایی به وضعیت پاس ورود خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به پرسش ورزشی‌نویسان در رابطه با این‌که حضور عباس صوفی، سکاندار فوتبال استان در بدنه فدراسیون فوتبال چه کمک‌هایی به فوتبال استان و کشور خواهد کرد، گفت: قطعا برگزاری دوره‌های مختلف هم‌چون، استعدادیابی و مربیگری درجه A و دیگر مسائل در همدان حاصل رایزنی با مسئولان کشوری بوده و حضور من در کمیته عمران و توسعه فدراسیون فوتبال و شاید در آینده به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال قطعا موجب رشد و توسعه فوتبال استان خواهد شد و می‌توانیم با کمک هم‌دیگر فوتبال همدان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و هم‌چنین با کمک بزرگان فوتبال در فدراسیون موجب رشد و توسعه فوتبال کشور بشویم.

عباس صوفی به عنوان نایب رئیس اولِ "میرشاد ماجدی" (سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال) کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است.

در این نشست از خبرنگاران فعال و برتر فوتبال استان تقدیر شد؛ هم‌چنین از زحمات محمدرضا بهرامی صفت مدیر روابط عمومی سابق هیات فوتبال تقدیر به عمل آمد و امیر گروسی به عنوان مدیر روابط عمومی جدید هیات فوتبال استان در جمع ورزشی‌نویسان حاضر و معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال همدان هیات فوتبال استان همدان پاس همدان تیم فوتبال شهرداری همدان فوتبال بانوان همدان فدراسيون فوتبال عباس صوفی هیات فوتبال استان همدان تیم فوتبال شهرداری فدراسیون فوتبال شهرداری همدان ورزشی نویسان برنامه ریزی لیگ برتر هم چنین لیگ ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر