Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، داوود گودرزی در این باره توضیح داد: رای ماده صد که سال‌ها صادر شده بود در این دوره اجرا شد و تونل زیر زمین این مجتمع مسدود و پلی که بین دو مجموعه زده شده بود هم تخریب شد.

او افزود: در گام دوم پرونده متخلفان وقت که این مجوزها را داده بودند و جلوی چشم آنها این تخلفات انجام شده به هیات تخلفات فرستاده شده است تا با آنها برخورد شود و مصمم به این هستیم که حق و حقوق شهر و مردم رعایت شود چون معتقدیم کسی به حریم شهری مردم نباید تعرض نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم برای دستفروشان تجریش و ۱۵ خرداد

رئیس بازرسی شهرداری تهران در خصوص مافیای دستفروشی در منطقه یک نیز گفت: در مکان‌های مختلف شهر، معضل دستفروش‌ها را داریم که برخی جایی را دارند که در آنجا مشغول هستند اما آنجا را به عنوان ملک خودشان به حساب می‌آورند در واقع پس از گذشت سال‌ها و گذر زمان این حق را برای خودشان قائل می‌شوند که آنجا را بفروشند.

او تاکید کرد: محله به محله و منطقه به منطقه این موضوع را رصد می‌کنیم و از جاهای شلوغ‌تر هم شروع کردیم و سازمان ساماندهی مشاغل نیز به عنوان متولی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. اخیرا بحث تجریش و ۱۵ خرداد را آغاز کرده ایم و در کنار آن تلاش داریم که جایی را برای این کسبه فراهم کنیم تا آنها با خیال راحت‌تر و کم هزینه‌تر شغل خود را داشته باشند و البته در مسیر تردد مردم نیز قرار نداشته باشد.

گودرزی افزود: هدف این است که هم کسبه و صاحبان مغازه‌ها کار خود را انجام دهند و هم آنهایی که دست فروشی می‌کنند راه کسب درآمدشان محدود نشود و هم برای عبور و مرور مردم ممانعتی به وجود نیاید.

کد خبر 690648 برچسب‌ها خبر مهم شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم شهردارى تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش و تاثیر رویدادها در رونق گردشگری استان، یازده پرونده شامل آیین‌های سمنوپزان، پنجاه‌بدر، تعزیه‌خوانی، سوم امام، سوگواری زنانه حسینیه آقا سیدجمال، آیین تشت‌گذاری الوند، آیین مافی زیاران، جشن فندق، شور زرآباد، جشن سماق منطقه الموت و هفته خوشنویسی قزوین تهیه و اطلاعات آنها در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

محمدی افزود: پیش از این سه رویداد شامل جشن فندق، جشن سماق و مراسم شور زرآباد منطقه الموت در این تقویم به ثبت رسیده بود و سه پرونده دیگر شامل مراسم سوم امام( طایفه بنی‌اسد)، سوگواری زنانه در حسینیه آقا سیدجمال و آیین سمنوپزان قزوین موفق به دریافت گواهی ثبت رویداد شدند و باقی پرونده‌ها نیز دردست بررسی هستند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین ادامه داد: از دیگر رویدادهای شناسایی شده می‌توان به جشن انگور تاکستان، جشن زیتون و انار منطقه طارم‌سفلی، جشن پسته و گل محمدی بویین‌زهرا، جشن گیلاس و زغال‌اخته منطقه رودبار الموت اشاره کرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط قابل معرفی و ثبت هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901371

دیگر خبرها

  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد