Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروستان اظهار داشت: یکی از مطالبات بحق و چندین ساله مردم این شهرستان احداث درمانگاه تأمین اجتماعی سروستان است.

وی افزود: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی سروستان چندین سال است که معطل مانده و این درحالی است که خدمات تأمین اجتماعی برای افراد تحت پوشش، در درمانگاه رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سروستان با ذکر این نکته که زمین از سوی مردم اهدا شده و خیرین تأمین سلامت هم اعلام همکاری برای ساخت کرده اند، تاکید کرد: این موضوع پیگیری نماینده مجلس و فرماندار شهرستان را می‌طلبد که پیگیری کرده و از جناب شجاعت مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان، که از فرزندان شهرستان سروستان است، توقع بیشتری برای حل این مشکل چندساله شهرستان وجود دارد تا در دهه فجر امسال کلنگ این درمانگاه به زمین زده شود چراکه مطالبه عمومی مردم است.

وی با تقدیر از خدمات تأمین اجتماعی این شهرستان گفت: بالغ بر ٢٠ هزارنفر تحت پوشش این اداره در شهرستان هستند.

خطیب جمعه سروستان در ادامه بااشاره به جنگ تدارکی علیه ایران گفت: بزرگنمایی و فضاسازی رسانه‌ای در خارج از مرزها به گونه‌ای است که کشور موفقیتی نداشته است اما مشکلات کشورهای خود همچون شکست حزب محافظه کار در انگلیس، ناکارآمدی ائتلاف مکرون در انتخابات مجلس فرانسه، اعتصاب‌های سراسری حمل و نقل در اروپا، تورم فعلی فرانسه که رکورد را در این کشور شکست، کاهش وعده‌های غذایی، ایجاد وزارت فقر غذایی در انگلیس را فراموش کرده اند.

حجت الاسلام موسوی در به مسائل شهرستانی نیز گریزی زد و گفت: از بهزیستی توقع تلاش جهادی داریم تا به ساماندهی مددجویان ترتیب بیشتری داده شود.

وی با تقدیر از خدمات تأمین اجتماعی شهرستان گفت: بالغ بر ٢٠ هزارنفر تحت پوشش این اداره در شهرستان هستند.

امام جمعه سروستان همچنین با اشاره به عید غدیر و برنامه‌های این ایام در شهرستان گفت شب شعر غدیر، تجمع بانوان غدیری، جشن بانوان در محله عشایری، مراسم انس با قرآن، در بخش کوهنجان و مرکزی نیز جشن‌هایی در حال برگزاری است و حضور حضرت آیت الله حدائق در جشن شب غدیر شهرستان و اجتماع سادات شهرستان در روز غدیر از جمله برنامه‌های این ایام در شهرستان سروستان است.

کد خبر 5538856

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس موسوی شهرستان سروستان درمانگاه کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی عید غدیر خم شیراز شیوع کرونا مشهد سنندج تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد