Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: در سال گذشته از تعطیلی ۱۴۳ واحد تولیدی و بیکار شدن بیش از ۱۱ هزار کارگر، جلوگیری بعمل آمده است.

 

معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به آمار و عملکرد ادارات تصفیه امور ورشکستگی در سال ۱۴۰۰، گفت: از ۱۲ استانی که ادارات تصفیه در آن‌ها تشکیل شده است، در مجموع دارای هزار و ۱۰۷ فقره موجودی هستند که پرونده‌های وارده در سال ۲۲۶ فقره و پرونده‌های مختومه ۲۹۹ فقره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت الاسلام و المسلمین رحیمی ایجاد پایگاه اطلاعاتی از ورشکستگان و ثبت اطلاعات یک هزار و ۶۰ عنوان ورشکستگان در بانک جامع اطلاعاتی برای اولین بار در اداره کل تصفیه امور ورشکستگان انجام شده است.

او درخصوص رسیدگی به پرونده‌های عفو مشمولان، گفت: در سال ۱۴۰۰، در طی ۷ مناسبت، ۲۶ هزار و ۷۴۳ فقره پرونده جهت بررسی به کمیسیون عفو مرکزی ارجاع و پس از بررسی‌های انجام شده، ۱۹ هزار و ۶۰۴ فقره پرونده مورد موافقت قرار گرفت و همچنین ۳ هزار و ۵۱۴ فقره مورد مخالفت کمیسیون عفو مرکزی و ۳ هزار و ۶۲۵ فقره پرونده نیز مورد مخالفت رئیس قوه قضاییه قرار گرفت که از میان پرونده‌های مورد موافقت قرار گرفته تعداد ۸۸۸ فقره مربوط به بانوان و ۳۴۵ فقره مربوط به محکومان امنیتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کارگر ، قوه قضاییه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارگر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد