Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران استمرار راهبرد مبارزه نرم امام هادی علیه السلام برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه گسترش تشیع در ایران مدیون امام کاظم علیه السلام و فرزندان و نسل مبارک آن حضرت در هجرت سادات موسوی به ایران است، افزود: پیام غدیر این است که سیاست و دیانت از هم جدا نیست و حکومت حق حاکمی است که از سوی خداوند تعیین شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: غدیر پیام آور حکومت الهی و عدل علوی است و جمهوری اسلامی ایران به محتوای غدیر تکیه دارد؛ ولایت فقیه جامع الشرایط برگرفته از ولایت امامان علیه السلام و ولایت الهی است که امام خمینی (ره) آنرا به میدان عمل آورد.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: هر کس از  پیروان علی علیه السلام است، جزو حزب الله هستند و حزب الله همیشه غالب و پیروز است.

وی افزود: ویژگی حزب الله مرز بندی شفاف با حزب شیطان و دشمنان خداست و اساس ایمان همین مرزبندی روشن است؛ ما باید در اقتصاد قوی بشویم و بر اقتصاد درون زا و برون نگر تمرکز کنیم، تک محصولی نگهداشتن اقتصاد ایران  و تکیه به فروش نفت ما را عقب نگه داشته است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: اگر به تولید داخلی اهمیت می دادیم و همه چیز را به برجام متوقف نمی کردیم، اکنون وضعیت اقتصادی بهتری داشتیم؛ اینطور نیست که هر کشوری که با آمریکا رابطه داشته باشد، مشکلات اقتصادیش حل می شود، ترکیه به آمریکا اعتماد کرد اما اکنون دچار تورم بسیار بالایی است.

وی ادامه داد: مردم و رهبری همیشه از شورای نگهبان خواسته اند تا نگذارند افراد نالایق وارد مبارزات انتخاباتی شوند، مردم در تشخیص صلاحیت ها باید به شورای نگهبان کمک کنند؛ از تلاش های مسئولان و اعضای شورای نگهبان در شهرستان دماوند تقدیر و تشکر می کنیم و قدردان زحمات این بزرگواران هستیم.

این مقام مسئول گفت: پشتیبانی و حمایت از اداره بهزیستی در واقع مساعدت به مددجویان محترمی است که به دلجویی وپشتیبانی نیاز دارند و این کار دارای اجر و ثواب بزرگی است؛ از خدمات و زحمات کارکنان محترم اداره بهزیستی شهرستان دماوند در خدمت به اقشارآسیب  پذیر تقدیر و تشکر می کنم.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: بیمه های اجتماعی باید گسترش پیدا کند و همه افراد باید سعی کنند خود را بیمه کنند، سازمان تامین اجتماعی بازویِ تحقق عدالت اجتماعی در کشور است؛ شهرستان دماوند از بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی محروم است، از دولت محترم تقاضا داریم به این محرومیت پایان دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: از همه مردم عزیزمان تقاضا داریم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا در این تابستان دچار قطعی آب و برق نشویم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و همپیمانانش خواب از چشم صهیونیست ها و دولت های غربی ربوده بوده است، گفت: حضور ایران در بیخ گوش صهیونیست ها در دریای سرخ و باب المندب، زنگ خطری برای آنهاست تا دست از پا خطا نکنند.

وی افزود: هدف رئیس جمهور آمریکا از سفر به خاورمیانه اعلام حمایت از دولت های وابسته به غرب و تنفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است؛ ترویج ایران‌هراسی و تهدید ایران برای کوتاه آمدن در مذاکرات و رفع تحریم ها از اهداف و راهبردهای همیشگی آمریکاست.

برچسب‌ها شهرستان دماوند رژیم صهیونیستی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند رژیم صهیونیستی دولت سیزدهم شهرستان دماوند رژیم صهیونیستی دولت سیزدهم شهرستان دماوند علیه السلام جمعه دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی گفت:کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی که در سال ۱۳۹۰ مقام اول جشنواره بین المللی امام رضا( ع) ار کسب کرده است پس از ۲ سال و ۹ماه تلاش بی وقفه به زبان پشتو ترجمه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،حجت الاسلام علی باقری در آیین رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی اظهارداشت: توسط دکتر مجید خالق نیا ؛ پژوهش و نگارش شده است و این کتاب در چهارمین جشنواره گزینش کتاب سال جشنواره بین المللی امام رضا ( ع) در سال 1390 مقام نخست را بین نویسندگانی از 29 کشور جهان از جمله انگلیس، فرانسه، روسیه، هند و بین287 کتاب رسیده به جشنواره به خود اختصاص داده است.

باقری ادامه داد : این کتاب با محوریت جنبش های علویان و تاثیر آن در هجرت امام رضا (ع) از مدینه به مرو ؛ بویژه تاریخ مهم قرن یک و دو هجری نگارش شده است و هم اکنون جهت استفاده و بهره برداری بیشتر به زبان پشتو ترجمه شده است .

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز اظهارداشت: یکی از وظایف شیعیان در عصر حاضر، اشاعه برکات اهل بیت (ع) در دنیا است. امروز اگر ایران سرآمد معرفت دینی در دنیا است و بشریت را به منطق عقلانیت دینی دعوت می‌کند، این از اندیشه و تفکر امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: امروز هزینه سنگینی که دنیا می‌پردازد و جنایت‌هایی که در غزه می‌شود، باعث آگاهی دانشجویان جهان شده است و ما باید به دنبال نهضت ترجمه باشیم .

مجید خالق نیا، نویسنده کتاب برتر رضوی نیز گفت: تا به امروز در راستای توسعه تبیین فرهنگ رضوی و ترجمه کتاب های شاخص در فرهنگ رضوی و بویژه کشورهای پشتو زبان، کتاب فاخری ترجمه نشده است و به همین دلیل این کتاب در دستور ترجمه قرار گرفت.

وی ادامه داد: مترجم کتاب دکتر هاشمی است که پیش تر نیز کتاب هایی از استاد شهید مرتضی مطهری و در حوزه حضرت سید الشهدا نیز ترجمه کرده است و از سال 1400 به مدت 2سال و 9ماه روی ترجمه  این کتاب وقت گذاشته است و  ترجمه کامل کتاب به همت مولف در شهر هرات افغانستان چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران