Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:33:11 GMT

سفر رئیس جمهور آمریکا برای چپاول ظرفیت های منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۱۸۳

سفر رئیس جمهور آمریکا برای چپاول ظرفیت های منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه اظهار کرد: سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه برای چپاول پول کشورهای منطقه برای رفع بخشی از مشکلات اقتصاد ورشکسته آمریکا است و آمریکا برای رسیدن به این هدف کار خود را خوب بلد است.

وی افزود: هدف آمریکا ایران هراسی و ترساندن رژیم‌های وابسته و بدون پشتوانه مردمی در منطقه است و چپاول منطقه را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: اسرائیل که دارای قوی‌ترین پدافند است در برابر موشک‌ها و پهپادهای غزه در امان نیست و عربستان که دارای گران‌ترین پدافند در منطقه است در برابر پهپادهای انصارالله یمن در امان نیست.

کد خبر 5538863

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل ایالات متحده امریکا عربستان سعودی خطبه های نماز جمعه زرندیه کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی عید غدیر خم شیراز شیوع کرونا مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در ایستگاه رادار شهرآباد در منطقه شمال شرق گفت:سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در بازدید از ایستگاه رادار شهرآباد، از مواضع توپخانه‌ ای گردان زمین به هوا و تعدادی از موقعیت‌ های دیدبانی بصری با ایجاد وضعیت‌‌های عملیاتی مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این قسمت‌ها را ارزیابی کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان و فرماندهان این ایستگاه راداری، با بیان اینکه سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌های پدافندی، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد، اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با سرکشی از قسمت‌‌های مختلف نظیر مکان‌ های زیستی و رفاهی کارکنان وظیفه، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این ایستگاه با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه، با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد ضربه زدن هست، خاطرنشان کرد: تک تک شما عزیزان باید وظیفه خود را به درستی و دقت انجام دهید و ضمن حفظ آمادگی کامل خود، در برابر دفاع از مردم احساس مسئولیت کنید، تا دشمنان را مأیوس کرده و بتوانید آسمانی امن را به مردم هدیه دهید.

امیر سرتیپ دوم معصومی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از آمادگی کارکنان پایور و وظیفه این ایستگاه راداری، ضمن قدردانی از زحمات مجدانه آنها بر تلاش هرچه بیشتر در راستای ارتقای آمادگی رزمی تأکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • رئیسی: ایران بیشترین تحصیل کرده زن را در منطقه دارد
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند