Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، انسیه خزعلی ظهر امروز در همایش زیست عفیفانه در سالن همایشات بین‌المللی منطقه آزاد انزلی با بیان عفاف و حجاب هویت ملی مردم در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مسئله عفاف و حجاب دشمن روی آن تاکید بسیار جدی داشته و از این‌طریق سعی دارد بدون حتی شلیک یک گلوله هویت یک ملت را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به خنثی‌سازی برنامه‌های استکبار در به تسخیر درآوردن هویت کشور و اصالت خانواده ایرانی اسلامی گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سایبری در تلاش است در جنگ شناختی، سایبری و ترکیبی دیگران را با خود همراه کرده و از طریق غفلت جامعه اصالت خانواده به عنوان هویت کشور را به تسخیر خود در آورد. 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان با بیان اینکه باید دشمن را از مسیر روانی تحت تأثیر قرار دهیم، تصریح کرد: اینکه مردم باید جلودار سنگر عفاف و حجاب باشند، لذا باید علاوه بر ترویج فرهنگ حجاب حجاب از تحقیر حجاب جلوگیری کرده و مانع تغییر ارزش‌ها و نشان دادن زن به عنوان کالا و ابزار شویم. 

خزعلی نقش تحلیل و عملیات شناختی در خصوص عفاف و حجاب را بسیار موثر دانست و افزود: در خصوص عفاف و حجاب نیازمند تحلیل، رصد و برنامه ریزی و عملیات شناختی هستیم زیرا در غیر اینصورت هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه در سند تحول، زن و خانواده نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد، بیان کرد: عواملی همچون پویا بودن و حرکت ساز بودن با نگاه صحیح به باورها و نگرش‌ها و جلوگیری از نگرش دشمن به تغییر شناخت‌ها قادر است سرمایه‌های اجتماعی جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد. 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان با تاکید بر اینکه رعایت عفاف و حجاب باید در رفتار و کردار افراد هم‌مشاهده شود، گفت: دشمنان در تلاش برای ناپاک جلوه دادن جامعه اسلامی لذا باید در رفتار و کردار و فعالیت‌های اجتماعی هم برای زنان و هم مردان حجاب نمایان‌باشد. 

خزعلی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار را از بین بردن دوام و مودت خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: 
دشمنان امروزه خانواده‌های همجنس و مانند آن را تبلیغ می‌کنند و باید با برنامه ریزی هنرمندانه فرهنگی با معرفی الگوهای موفق ضمن حفظ عفاف و حجاب از تمام وسیله‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: انیسه خزعلی حجاب معاون رئیس جمهور در امور بانوان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور