Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرج پور گفت: در اولین دوره مسابقات تنیس روی میز منطقه آزاد ماکو ۶۴ ورزشکار بصورت ۲ مرحله‌ای در سالن ورزشی شهید فرزان آموزش و پرورش به رقابت پرداختند.

او می گوید: در مرحله اول مسابقات که بصورت ۲ حذفی در قالب ۸ گروه ۸ نفری و با انجام ۱۱۲ بازی برگزار شد، که نفرات برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: همچنین در مرحله دوم مسابقات که بصورت دوره‌ای در ۲ گروه ۴ تیمی و با برگزاری ۱۲ بازی انجام شد؛ که در ادامه طی ۴ بازی نفرات اول و دوم گروه‌ها بصورت ضربدری بازی و برندگان مسابقه فینال و بازندگان مسابقه رده بندی را انجام دادند.

فرج پور گفت: در پایان رقابت‌ها میثم قره داغیان از تیم بشگوز ماکومقام اول، توحید عزیز زاده مقام دوم از شهرستان شوط، حسن وثوقی مقام سوم از شهرستان شوط، صادق حاجی زاده مقام چهارم از شهرستان ماکو را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات تنیس روی میز ماکو قهرمانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند