Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مسائل طرح‌های سرمایه‌گذاری که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی، برگزار شد، اظهارداشت: احداث ١٠٨ کیلومتر کریدور بزرگراهی و ٩۴ کیلومتر راه اصلی چشم‌انداز ساخت و توسعه راههای آذربایجان‌غربی در ١۴٠١ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ کارگاه راهسازی در آذربایجان‌غربی فعال است و این امر نشان از اهتمام این اداره کل در توسعه راه‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ارتقای کیفیت جاده‌های منطقه زیرساخت لازم جهت توسعه و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند و برای دستیابی به اقتصادی فعال و اشتغال‌آفرینی باید روند ساخت محورهای مواصلاتی استان سرعت بگیرد.

حمزه‌لو بیان کرد: همچنین در تکمیل زنجیره توسعه راه‌های آذربایجان‌غربی در روزهای آینده بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو با ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه راه اشتغال آفرینی راه و شهرسازی آذربایجان غربی توسعه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی